czy to zima?

1. Data: 2004-01-02 13:46:31

Temat: czy to zima?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Ma byc u mnie dzisiaj +16 C. Jeszcze troche, a uwierze w globalne ocieplenie.
Tulipany botaniczne, ktorych cebulki wetknalem w ziemie jesienia, zaczynaja
wychodzic z ziemi :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2004-01-02 14:09:41

Temat: Re: czy to zima?
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu>
napisał w wiadomości
> [...]
globalne ocieplenie.
> Tulipany botaniczne, ktorych cebulki wetknalem w ziemie

A u mnie zima i to jaka:-)

Jak z bajki:-)
Byłam dzisiaj na wsi, wszystko przykryte puchową śniegową
kołderką - tylko ślady sarenek na śniegu wiadać:-)
Do tego sloneczko i lekki mrozik.
To się zawzięłam i wróciłam piechota:-) A co...

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-01-02 14:39:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bt3u37$c5e$1@korweta.task.gda.pl Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> To się zawzięłam i wróciłam piechota:-) A co...

Hejka. Górale to zawzięty naród, a góralki... ;-)
Pozdrawiam nizinnie Ja...cki
P.S. Wysoczyzna Siedlecka pokryta kilkucentymetrową warstwą śniegu, lekki
mróz, a ciśnienie 1000 hPa. To zima. :-)

4. Data: 2004-01-02 14:42:55

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:bt3u37$c5e$1@korweta.task.gda.pl Marta
Góra

> Hejka. Górale to zawzięty naród, a góralki... ;-)

To był mój pierwszy taki do konca wolny dzień od dłuższego
czasu:-)
A spacer sama radość - szczególnie dla Maksia:-)

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2004-01-02 14:44:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Byłam dzisiaj na wsi, wszystko przykryte puchową śniegową
> kołderką - tylko ślady sarenek na śniegu wiadać:-)
> Do tego sloneczko i lekki mrozik.
> To się zawzięłam i wróciłam piechota:-) A co...
hehe
pewnie autko na swiatlach zostawilas
i nie moglas pozniej odpalic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2004-01-02 15:14:57

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w
wiadomości news:008101c3d13e$e05ee9c0$b97c63d9@d3h6c1...

Ano nie:-)
Po pierwsze autko pracuje z małżonkiem, po drugie ja jestem
kobieta niewspółczesna i zazwyczaj jestem wożona:-)

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-01-02 15:28:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ano nie:-)
> Po pierwsze autko pracuje z małżonkiem, po drugie ja jestem
> kobieta niewspółczesna i zazwyczaj jestem wożona:-)
:)
moja Zonka tez taka cwana
ma prawo jazdy ale nie chce sama jezdzic
i to ja na wyjazdowych imprezach musze tylko soczki pijac
:((((((((((((((((((((

8. Data: 2004-01-02 19:23:54

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> A u mnie zima i to jaka:-)
> Jak z bajki:-)

cyfrówka, coby zdjęcia własnego bajkowego ogrodu porobić. Aparat wpadł do
śniegu i zepsuł się. Szlag trafił kliszę kodaka za 17 zł. Pierwsza strata w
Nowym Roku. Potem pejzaż zaczęliśmy starannie niszczyć; sosenki, świerki i
tuje przygięte do ziemi ze śniegu otrzepywać, rozpłaszczone na placek pod
włókniną różaneczniki podnosić. Zakopanych w śniegu jałowców i miniaturek
azalii nie ruszaliśmy przypuszczając, że to najlepsza ochrona przed idącymi
mrozami. W butach i na jeansach pełno śniegu mieliśmy, rękawy od swetrów
mokre oraz czapki i rękawiczki. Pejzaż już mocno zniszczony. Na jutro udało
nam się cyfrówkę od kolegi syna pożyczyć i może coś z tej uszarganej bajki w
pamięci zachować.
pozdrawia trzeźwiejąca Goldie

9. Data: 2004-01-02 19:59:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> cyfrówka, coby zdjęcia własnego bajkowego ogrodu porobić. Aparat wpadł do
> śniegu i zepsuł się. Szlag trafił kliszę kodaka za 17 zł.
hehe
tak to jest zawsze
gdy nie zachowuje sie umiaru w jedzeniu
a przede wszystkim piciu
:)
ale masz szczescie
ze to byl aparat analogowy
nie wypchana elektronika cyfrowka
bo wtedy nie klisza a caly aparat zapewne trafilby szlag
a analogowi po wysuszeniu nic nie bedzie
:)

>...Na jutro udało
> nam się cyfrówkę od kolegi syna pożyczyć i może coś z tej uszarganej bajki
> [...]
tylko nie rzucaj nim w snieg
:)

10. Data: 2004-01-04 21:40:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> wrote in message
> [...]
ocieplenie.
> Tulipany botaniczne, ktorych cebulki wetknalem w ziemie jesienia,

I jak tu mowic o zblizonosci klimatu? Dzisiaj bylo u mnie ok -9'C za dnia.
Indianapolis jest jednak o ponad 10 stopni na poludnie od nas (tak jak
Grecja, poludniowe Wlochy). Jedynie kontynent i inne prady morskie klimat Ci
zima ochladzaja. Slonce grzeje mocniej niz u nas.

Pozdrawiam,
Bpjea

Jutro w Galerii Mokotow 16.44 Mega FlashMob
wyjazd
Hedera 'Arborescens'
Oliwka europejska
Propozycja