czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)

91. Data: 2007-12-07 21:28:40

Temat: Re: czy troll jest trollem? :)
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fjccan$fmh$1@news.onet.pl

> albo znać rozmiary cudzych "interesów" w cm...
> Własnie -ile ty masz "żywego interesu"? ;)

Własnego czy cudzego? ;)

92. Data: 2007-12-07 21:33:04

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> interesy mogą być tylko mniej lub bardziej jawne, pytanie mogłoby
> brzmieć 'jakie?', ale zadawanie go jest bezcelowe, chyba że ktoś
> lubi rozgrywki

Bezcelowe, jeśli zakładasz, ze będzie wicie i uniki.
Jesli załozyć szczerość rozmówcy, to pytania maja sens.

93. Data: 2007-12-07 21:45:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomo?ci

> Własnego czy cudzego? ;)

o cudze pytaj cudzaków

94. Data: 2007-12-08 04:25:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]

Co z tym Twoim zaproszeniem mnie na miasto Kasiu?
Dlugo mam czekac?

PS. Zaraz napiszesz, ze tak i bedziesz zgrywala niedostepna....
Pozdrawiam serdecznie.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

95. Data: 2007-12-08 14:11:28

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Dec 2007 22:33:04 +0100, JaKasia napisze:

> Bezcelowe, jeśli zakładasz, ze będzie wicie i uniki. Jesli załozyć
> szczerość rozmówcy, to pytania maja sens.

zastanawiam się co może skłaniać do zakładanie szczerości kogoś,
z czyjego zachowania wynika że ma jakiś interes, ale go nie ujawnia
zanim go zapytać...

96. Data: 2007-12-08 14:12:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Dec 2007 14:11:28 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> zastanawiam się co może skłaniać do zakładanie szczerości kogoś,
> z czyjego zachowania wynika że ma jakiś interes, ale go nie ujawnia
> zanim go zapytać...

Wyjąłeś mi to spod palców :-)
Jednak z pewnych względów lepiej, że to właśnie Ty zadasz to pytanie... a
ja przy okazji zobaczę odpowiedź :-)
--
XL wiosenna

"Gdy mówisz prawdę, nie potrzebujesz sobie niczego przypominać."
A. Einstein

97. Data: 2007-12-08 16:10:41

Temat: Załozenie bezcelowosci
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam się co może skłaniać do zakładanie szczerości kogoś,
> z czyjego zachowania wynika że ma jakiś interes, ale go nie ujawnia
> zanim go zapytać...

To sie zastanawiaj...

Ja powiem tak: jesli chcesz uzyskać szczerą odpowiedź na pytanie,
to pytaj, zakładając, ze uzyskasz szczerą odpowiedź.
Jesli jednak uznajesz zawczasu, ze nie otrzymasz odpowiedzi lub
że odpowiedź bedzie nieszczera, to nie pytaj, bo po co.

Wszystko rozgrywa sie w twojej łepetynie, nie ma potrzeby wnikać
w intencje innych. Wystarczy zrobić własne założenia i zgodnie
z nimi postąpić.

Interpretacja odpowiedzi (czy była szczera czy nie) to też jest
wyłącznie twoja sprawa. Ale generalnie zakładając, ze odpowiedź
jest (lub będzie) nieszczera jestes zawsze w nieprzekraczalnym
punkcie wyjścia. I wówczas masz rację mówiąc, że pytanie jest bezcelowe.
Oczywiście dla ciebie.

- JaKasia

98. Data: 2007-12-08 21:24:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zapomniałes dodać choc to wyłazi samo, ze chciałabym zmienić
> Flyera ze wzgledu na interes własny?

Jakby nie patrzeć, byłaby to jak najbardziej naturalna motywacja.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

99. Data: 2007-12-08 22:36:29

Temat: Re: czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

[...]
> W każdym serwisie na TVN24 go wczoraj pokazywali. Z gęby wyglądał na
> normalnego.

I to jest właśnie najbardziej prze......ące :)

Don

100. Data: 2007-12-08 22:38:32

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jakby nie patrzeć, byłaby to jak najbardziej naturalna motywacja.

Ale akurat nieprawdziwa.

Re: PYTANIA FUNDAMENTALNE !!!
No to niewiele już brakuje... ;)
śmieszne?