czy uprawiacie jakis sport regularnie?

1. Data: 2002-11-16 11:46:20

Temat: czy uprawiacie jakis sport regularnie?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

podkreslam slowo: regularnie:)

czy w tym zabieganym swiecie macie czas na uczeszczanie na basen, joge,
areobik? napiszcie cos o tym...

rena, co sobie ciagle obiecuje, ze bedzie chodzi na joge i basen...

1. Data: 2002-11-16 12:02:40

Temat: Re: czy uprawiacie jakis sport regularnie?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja głównie podnoszenie ciezarów ( takich siedmikilogramowych) i noszenie ich
w dzień i w nocy:)))
Ania

1. Data: 2002-11-16 12:29:15

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ar5b65$42n$1@foka.acn.pl...
> podkreslam slowo: regularnie:)
>
> czy w tym zabieganym swiecie macie czas na uczeszczanie na basen, joge,
> areobik? napiszcie cos o tym...

ja chodze na aqua-aerobic (niestety teraz tylko raz w tygodniu), ale i tak
sukces, ze wogole cos robie :)

Guska, ktora musi napisac prace, ale bardzo jej sie nie chce :)

1. Data: 2002-11-16 12:48:38

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> podkreslam slowo: regularnie:)
>
> czy w tym zabieganym swiecie macie czas na uczeszczanie na basen, joge,
> areobik? napiszcie cos o tym...

Raz w tygodniu basen i raz w tygodniu aerobic :)
Jak dla mnie to max moich możliwości, i wogóle jestem z siebie dumna, że AŻ
TYLE sportu uprawiam

Asia

1. Data: 2002-11-16 12:56:11

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podkreslam slowo: regularnie:)

Regularnie jezdze konno. Chociaz ostatnio to tak tylko teoretycznie
"regularnie" ;) Stan zdrowia mi na to nie pozwala, ciagle lapie jakies
przeziebienie albo grype :( A moj konik biedny stoi w boksie i sie nudzi :(
Oprocz tego raz w tygodniu chodze na basen, ale to juz bardziej z przymusu
niz z wlasnej woli.

Serdecznosci

--
Natchniuza (znowu chora)
n...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-16 13:08:51

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja chodze na aqua-aerobic (niestety teraz tylko raz w tygodniu), ale i tak
> sukces, ze wogole cos robie :)

gusiu, a ty gdzie chodzisz? w jakim miescie i basenie? aqua-areobik mi sie
bardzo podoba, ale w wwie jest tylko poznymi wieczorami:(

1. Data: 2002-11-16 13:44:45

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ar5g0q$68q$1@foka.acn.pl...

> gusiu, a ty gdzie chodzisz? w jakim miescie i basenie? aqua-areobik mi sie
> bardzo podoba, ale w wwie jest tylko poznymi wieczorami:(

w Warszawie na Tarchominie i rzeczywiscie poznym wieczorem, bo na 21, ale
mnie to pasuje, bo i tak pozno wracam z pracy.

1. Data: 2002-11-16 13:50:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Nov 2002 13:02:40 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

>ja głównie podnoszenie ciezarów ( takich siedmikilogramowych) i noszenie ich
>w dzień i w nocy:)))
> Ania

to jeszcze nie sprint do spadajacego czegos ze stolu, z ktorego
KTOS ciagnie obrus? albo sprint za kims, kto bardzo lubi
uciekac...albo wlasnie wklada do buzi/nosa/ucha COS...etc etc?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-16 16:42:36

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i są jakieś widoczne efekty?

AGA

1. Data: 2002-11-16 16:45:23

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podkreslam slowo: regularnie:)
>
> czy w tym zabieganym swiecie macie czas na uczeszczanie na basen, joge,
> areobik? napiszcie cos o tym...

co poniedziałek gram w kosza ze znajomymi z pracy - mamy wynajętą salę
pozdr.
H.
www.avonwroclaw.prv.pl

krem pod oczy z vit. C