czy w szpitalach obowiazuje inne savoir-vivre?

11. Data: 2000-11-16 11:51:26

Temat: Re: czy w szpitalach obowiazuje inne savoir-vivre?
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Zieliński" <p...@a...gda.pl> skrev i meddelandet
news:000301c04fa0$d72d3640$3a481399@zielinski.amg.gd
a.pl...

> Szpitale nie sa zadnym wyjatkiem. Tak samo chamskie zachowania sa na
> policji, w urzedach i w firmach prywatnych. Co w tym dziwnego? Przeprowadz
> sie do Szwecji.

Mieszkam tu.

> U nas przychodzac na dyzur klnie sie na ten caly system, a
> nie wita z pacjentami.
> A niektorzy profesorzy starej daty sa szczegolnie wrazliwi na zachowania w
> ich mniemaniu niemoralne.

A wiekszosc z nich zachowuje sie rownie nieelegancko...
pozdrawiam, mb

12. Data: 2000-11-16 13:02:50

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Matyka <m...@...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8uu99s$9uu$...@n...tpi.pl...

>Zastanawiajac sie nad ta sytuacja wydaje mi sie ze profesor (a wiec
>osoba wyksztalcona bardziej niz ja bo ja mam tylko mgr inż. a on ....) nie
>ma za ksztyne kultury osobistej.

postudiuj troche medycyne -. a przekonasz sie ze dziwne zachowania sa u
wszelkiego rodzaju SZEFOW rzecza nagminna i powszechna (oczywiscie nie
uogolniam -znam kilku :) naprawde logicznych ordynatorow i szefow katedr -
pozdro dla doc Strojka

radeq marciniak
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

13. Data: 2000-11-16 13:15:51

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarosław Łączkowski" <j...@h...torun.pl> skrev i meddelandet

> sobie
>
> Prosze wybaczyc! Socjalizm to my mamy w pelnym rozkwicie.

Socjalizmu to w Polsce jeszcze dlugo nie bedzie, bo nie ma spolecznej sgody
na wysokie podatki. Nawet jak wybierzecie SLD, to nie bedzie to socjalizm.

>Tyle, ze Szwedzi
> przejadaja swoj majatek, a my go nie mamy.
> Blagam, tylko nie socjalizm :-)

Chyba pomyliles z komunizmem... Szwecja to jest bardzo biedny kraj.
Olbrzymi, malo tu ludzi. Taki system to jednyna mozliwosc, by przetrwal.

Pozdrawiam, magda (antykomunistka)

14. Data: 2000-11-16 13:21:43

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...
[...]

> A wiekszosc z nich zachowuje sie rownie nieelegancko...
> pozdrawiam, mb

Widzicie
tak dziala socjalizm...
pozdr
Gregg

15. Data: 2000-11-16 14:27:09

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kaja schrieb:

> Skoro wiesz, to dlaczego się pytasz?
> Siedziałaś chłopakowi na kolanach w miejscu publicznym i szczególnym- w
> szpitalu.
> Czy powinnaś żądać dla siebie szacunku?...Odpowiedz sobie sama.

to akurat obojętne, ale przepraszam bardzo, co to za szpital czy
oddział, w którym drzwi odzdziału są zamknięte a pacjenci muszą brać
przepustkę i tłumaczyć się u profesora?? Jedyne co znam, to psychiatria.
Czy w Polsce jest inaczej??

Waldek

16. Data: 2000-11-16 14:54:44

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Socjalizmu to w Polsce jeszcze dlugo nie bedzie, bo nie ma spolecznej
sgody
> na wysokie podatki. Nawet jak wybierzecie SLD, to nie bedzie to socjalizm.

Zgody na wysokie podatki nie ma (chociaz to jest ok), ale wysokie podatki to
sa. Calkowite obciazenia fiskalne oblicza sie na okolo 70-80% - podatek
osobisty, VAT, tysiace akcyz, cla itd itp.
A prawdziwy komunizm to byl sobie w Rosji Sowieckiej i Chinach.
A prawdziwy kapitalizm to byl w Hong-Kongu - stopien socjalizmu mierzy sie
stopniem redystrybucji przez panstwo dobr, a nie represyjnoscia systemu.
To taki sobie przerywnik na pl.sci.medycyna.
Pozdrawiam
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

17. Data: 2000-11-16 19:39:35

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarosław Łączkowski <j...@h...torun.pl>
> [...]

> stopniem redystrybucji przez panstwo dobr, a nie represyjnoscia systemu.
> To taki sobie przerywnik na pl.sci.medycyna.

ale bardzo "fachowy"........
pozdr
Gregg

18. Data: 2000-11-16 22:26:51

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> I nie mowcie mi, ze w Polsce nie ma pieniedzy!!! Kultury mozna sie
nauczyc,
> za darmo.

Magda! Pieniadze sa najlepszym wykretem: na brak bandazu, nozy na
oddziale, krzesel o specjalistycznym sprzecie nie wspominajac!
IMHO kulture ma sie wrodzona lub nabyta ;). Jak ktos ma nabyta, to sie
czesto zapomina i... mamy tak jak mamy...
*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

19. Data: 2000-11-16 22:30:54

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

U nas przychodzac na dyzur klnie sie na ten caly
system, a
> nie wita z pacjentami.

> Piotr

Lezalam dotychczas w trech szpitalach podczas reformy. W dwoch nie
kleli. Personel zachowywal sie wzorowo.
W ostatnim szpitalu - dzieciecym (sic!) spotkalam sie z niekompetencja,
ignorancja i brakiem kultury chyba najwyzszych lotow.
*******************************
Iwa
*******************************

20. Data: 2000-11-16 23:55:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a):

> Socjalizmu to w Polsce jeszcze dlugo nie bedzie, bo nie ma spolecznej sgody
> na wysokie podatki. Nawet jak wybierzecie SLD, to nie bedzie to socjalizm.

Socjalizm to MY mieliśmy caly czas!
Od niedawna jest u NAS Demokracja!
Szwecja jest chyba państwem kapitalistycznym a nie socjalistycznym...
(Od tego zaciemniania mnie straciłam chyba pamięć)
Macie zresztą króla, tak jak w Anglii, Belgii czy Hiszpanii.

> Szwecja to jest bardzo biedny kraj.

Taaaak...jest biednym krajem zaraz po Ameryce- na drugim miejscu :-DDDDD
Gdyby był biedny, to napewno tam byś nie uciekła z naszej Polski.
Wiem coś o tym, bo mam tam przecież siostrę...Za pieniądze, które dostaje za
naukę, za różne kursy ( obskoczyła już większość, żeby się tylko uczyć) tutaj w
Polsce- jak przyjedzie- baluje...i nie musi brać od męża.
Fakt...tam jest większe bezrobocie niż u nas-zasłyszane od mojej siostry.

Kaja

med./studencki Sylwester 2000
pomoc dla dziecka
IMPLANTY STOMATOLOGICZNE