Re: czy w szpitalach obowiazuje inne savoir-vivre?

From: Kaja <f...@f...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy w szpitalach obowiazuje inne savoir-vivre?
Date: Fri, 17 Nov 2000 00:55:02 +0100

Magdalena Busk napisał(a):

> Socjalizmu to w Polsce jeszcze dlugo nie bedzie, bo nie ma spolecznej sgody
> na wysokie podatki. Nawet jak wybierzecie SLD, to nie bedzie to socjalizm.

Socjalizm to MY mieliśmy caly czas!
Od niedawna jest u NAS Demokracja!
Szwecja jest chyba państwem kapitalistycznym a nie socjalistycznym...
(Od tego zaciemniania mnie straciłam chyba pamięć)
Macie zresztą króla, tak jak w Anglii, Belgii czy Hiszpanii.

> Szwecja to jest bardzo biedny kraj.

Taaaak...jest biednym krajem zaraz po Ameryce- na drugim miejscu :-DDDDD
Gdyby był biedny, to napewno tam byś nie uciekła z naszej Polski.
Wiem coś o tym, bo mam tam przecież siostrę...Za pieniądze, które dostaje za
naukę, za różne kursy ( obskoczyła już większość, żeby się tylko uczyć) tutaj w
Polsce- jak przyjedzie- baluje...i nie musi brać od męża.
Fakt...tam jest większe bezrobocie niż u nas-zasłyszane od mojej siostry.

Kaja