czy wam mężowie dają

151. Data: 2004-04-22 20:10:51

Temat: Re: czy wam mężowie dają
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> skrev i meddelandet
news:c690v1$sv8$1@inews.gazeta.pl...

> To bylo jednorazowe i konieczne. Sorry.

Niekonieczne.....
Przed chwila sprawdzilam na ich stronie. Wpisalam identyczne dane,
jesli chodzi o ubezpieczenie, zmienilam tylko pesel. Moj maz
zaplacilby ponad 700 koron mniej za ubezpieczenie. Sprawdz sama,
kliknij na link na samym dole strony:
http://www.salusansvar.se/ingetforbund/bilforsakring
.aspx

magda

152. Data: 2004-04-22 20:11:21

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> skrev i meddelandet

> [...]
> jesli chodzi o ubezpieczenie, zmienilam tylko pesel. Moj maz
> zaplacilby ponad 700 koron mniej za ubezpieczenie. Sprawdz sama,

Nie moge - nie mam danych pod reka - wierze Ci na slowo. Skoro tak jest, to
tym bardziej wazne jest negocjowanie z firma - na rynku ubezpieczen jest tak
duza konkurencja, ze nikt Ci laski nie robi. My w ten sposob obnizylismy
koszty premii o ponad 50% (dla niewtajemniczonych: premia po szwedzku to
oplata za ubezp.)

--
Ania Björk
**************

153. Data: 2004-04-22 21:36:59

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Hanka Skwarczyńska wygrazmolil(a):

> Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
>

> Ale małpa w ogóle czy tylko samiec?

To juz jedno i drugie, ale czy az tak porownywac...?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

154. Data: 2004-04-22 21:39:12

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Dunia wygrazmolil(a):

> Ja nie mieszkam w Polsce, wiec nie bede liczyc i psuc Ci samopoczucia :)
> U prawie wszystkich moich sasiadow sa po dwa samochody.

Moga miec i 5 nawet, jednak nazywa sie pewnych kierowcow niedzielnymi.

155. Data: 2004-04-22 21:39:39

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Dunia wygrazmolil(a):

> To wspolczuje, ze tak malo w zyciu widziales ;)

Wspolczuj sobie ze tak malo o mnie wiesz.

156. Data: 2004-04-22 21:41:12

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i kolorowa wygrazmolil(a):

> "Bischoop" napisał
>
> I o to chodziło;)))

Jako pasazer :-p

157. Data: 2004-04-22 22:22:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@k...russia> wrote in message
> nawet malpa poleciala w kosmos, ale jezdzic a jezdzic to roznica.
> Wszyscy co wypadki mieli, umia jezdzic.

umieja, jesli juz. wspolczuje wiec zatem twojej zonie,
iz masz o niej tak wygorowane zdanie.

158. Data: 2004-04-22 22:23:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A my o kobietach w polsce piszemy, a i tak watpie czy jest polowa kobiet
> za kierownica w USA, co do szwecji to jestem 100% pewny ;-)

to nie watp.
iwon(k)a

159. Data: 2004-04-22 22:26:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in message
edu.pl...
> Nie mam akurat pod ręką, czytałem pożyczony egzemplarz.
> W sieci bez trudu powinnaś znaleźć odpowiednie fragmenty :)

czyli nie sprwadziles.

> A to niby czego dotyczy a czego nie? Do prowadzenia samochodu
> potrzebujesz tak naprawdę bardzo wielu umiejętności, czynności itd.
> Nawet taka rzecz jak różne spotrzeganie kolorów rzutuje na jazdę
> samochodem. A w tym konkretnym przypadku chodzi o wyobraźni przestrzenną
> i takowąż orientację.

to moze zdefiniuj co u ciebie oznacza "umiec jezdzic
samochodem"
iwon(k)a

160. Data: 2004-04-22 22:27:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> wrote in message
> Alez ja sie nie opieram wylacznie na obserwacjach, tego ucza tutaj na
> kursach prawa jazdy, jak pisalam wczesniej. Ja moge tylko i wylacznie
> z przykroscia to potwierdzic!

widac narod amerykanski posiada innego rodzaju
kobiety :)
iwon(k)a

Slub z niewiernym a Kosciol
Dziewczyna niepelnoletnia a slub
pepkowe?
Re: [albertan] Natura to wszystko zaplanowala
Re: ciaze wczesne a pozne, kariera