czy wam mężowie dają

31. Data: 2004-04-21 21:40:00

Temat: Re: czy wam mężowie dają
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> skrev i meddelandet

> Ale faktem jest, ze kobiety gorzej prowadza.

Wedlug jakich kryteriow?

--
Ania Björk

32. Data: 2004-04-21 21:47:09

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> takie wypadki zdarzaja sie bez wzgledu na plec.

Ale faktem jest, ze kobiety gorzej prowadza.

magda

33. Data: 2004-04-21 21:49:05

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A nie zgadzasz sie z tym?

Dopoki nie bedzie kryteriow, trudno sie zgodzic lub nie.
Gorzej prowadza w warunkach miejskich? Poza miastem? Gorzej, bo jada
wolniej? Czy dlatego, ze przestrzegaja bardziej przepisow? Czy dlatego, ze
mezowie im nie pozwalaja prowadzic i nie maja praktyki? Czy tez dlatego, ze
to wynika z plci? W jaki sposob to wynika z plci? I wiele innych 'dlaczego'
i jak.....

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),

34. Data: 2004-04-21 21:56:27

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> skrev i meddelandet

> Wedlug jakich kryteriow?

A nie zgadzasz sie z tym?

magda

35. Data: 2004-04-21 22:02:24

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super podejscie :-)))
> Ja kupuje jedzenie i ja bede decydowac czy on bedziejadl czy nie :-)))
> ha,ha...
> "Pozwolic" - w małżeństwie słowo straszne.... bbrrr.... biedne kobitki co
> soe na to godza.

Podejscie jak najbardziej prawidlowe. Nie rozumiem dlaczego ludzie maja
jeszcze takie komunistyczne nawyki "uwspolniania" wszystkiego. Pomysl sobie
analogiczna sytuacje tylko w drugim kierunku. Jesli np. dostalas w spadku po
babci dzialke z pieknym ogrodem to czy nie mialabys nic przeciwko temu,
gdyby Twoj maz chcial tam zrobic np. plantacje ziemniakow bez Twojej
zgody??????? Bo chyba logiczne jest, ze to jednak Twoja dzialka i to Ty
ostatecznie decydujesz (albo lepiej decydujecie wspolnie) co tam sie ma
znajdowac. I w tym przypadku pytanie o pozwolenie byloby uzasadnione, tak
???? I slowo "pozwolenie" nie byloby juz takie straszne????????
Ale wy, kobiety, macie takie feministyczne sklonnosci, ze szkoda gadac. Jak
facet ma pozwolic na cos to biedne kobitki, ale jak wy macie pozwalac to
jest o.k. I jeszcze te bzdurne paplaniny o rzekomym "rownouprawnieniu".
Smiech na sali...

--
T.N.

36. Data: 2004-04-21 23:34:26

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

> Dopoki nie bedzie kryteriow, trudno sie zgodzic lub nie.

> Gorzej prowadza w warunkach miejskich?

Tak

> Poza miastem?

Tak

> Gorzej, bo jada wolniej? Czy dlatego, ze przestrzegaja bardziej
przepisow? Czy dlatego, ze
> mezowie im nie pozwalaja prowadzic i nie maja praktyki?

Nie dlatego. Jazda wolniej nie ma znaczenia, jesli chodzi o przepisy,
znaja je, ale gorzej z ich stosowaniem. Wiesz, ja jezdze 200 km
dziennie i pomimo tego uwazam, ze jezdze gorzej od mojego meza, ktory
dziennie pokonuje 20 km. Fakt, te 200 jezdze od 2 lat, on ma prawo
jazdy od 16 rz...

> Czy tez dlatego, ze to wynika z plci? W jaki sposob to wynika z
plci?

Oj, takie pytania na te godzine ;-) Sprobuje ;-)
Kobiety prowadza niepewnie, maja gorsza wyobraznie od mezczyzn (!),
mniej odwagi, powoduja wiecej wypadkow, koncentruja sie na jednej
czynnosci, nie potrafiac kontrolowac reszty. itd, itp. Na koniec
podepre sie badaniami naukowymi o ktorych kazdy kursant na prawo jazdy
w Szwecji sie uczy, wiec i Ty na pewno je znasz (jest nawet na
egzaminie teoretycznym takie pytanie...).

> I wiele innych 'dlaczego'

A jechalas autobusem z kierowca-kobieta? Horror!

magda

37. Data: 2004-04-21 23:37:01

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"marzena" <r...@p...com> skrev i meddelandet

> Hmm, wspolczuje Twojej zonie...

A ja uwazam, ze (zona Bichoopa) ma odpowiedzialnego meza.

Tak samo jak bym nie pozyczyla samochodu mojej 7 corce, nie
pozwolilabym prowadzic innym, dla ktorych moze byc on "narzedziem
zbrodni", czyli osobie pod wplywem alkoholu, narkotykom, bez
umiejetnosci prowadzenia.

magda

38. Data: 2004-04-21 23:41:07

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@k...russia> skrev i meddelandet

> Ona to moze mu najwyzej pomoc kolor wybrac, on pracowal to on
kupuje.

A jak ja pracuje i z samochodu korzystam, a maz zajmuje sie dzieci i
domem, ma prawo prowadzic moj samochod?

magda

39. Data: 2004-04-22 02:43:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> wrote in message

> A nie zgadzasz sie z tym?

nie. w USA kobiety jezdza na rowni z mezczyznami,
wszyscy za kolkiem. bardziej rzuca sie w oczy wiek.
im starsi tym gorzej. na pewno nie plec.

iwon(k)a

40. Data: 2004-04-22 02:46:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziennie i pomimo tego uwazam, ze jezdze gorzej od mojego meza, ktory
> dziennie pokonuje 20 km. Fakt, te 200 jezdze od 2 lat, on ma prawo

otoz to!!!!!!! nie ma znaczenia plec, tylko
lata za kolkiem. ja juz z 10 lat jezdze, teraz juz
w innym kraju, ale w Polsce tez nie bylam jakims
"niedzielnym" kierowca.
dlatego nie mow takich stereotypow!

iwon(k)a, ktora uwielbia jezdzic samochodami!!!

Slub z niewiernym a Kosciol
Dziewczyna niepelnoletnia a slub
pepkowe?
Re: [albertan] Natura to wszystko zaplanowala
Re: ciaze wczesne a pozne, kariera