czy wam mężowie dają

51. Data: 2004-04-22 07:59:45

Temat: Re: czy wam mężowie dają
Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Gosia wygrazmolil(a):

> Natomiast wystarczy przejrzeć statystyki policyjne i przekonać się, że
> większość śmiertelnych wypadków została spowodowana przez mężczyzn.

Bo mezczyzn za kolkiem jest wiecej.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

52. Data: 2004-04-22 08:07:23

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> Bo mezczyzn za kolkiem jest wiecej.

Moze w Polsce...
Aczkolwiek jestem pewna, ze i ta tendencja zmienia sie w ostatnich latach.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

53. Data: 2004-04-22 08:09:22

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@k...russia> skrev i meddelandet

> Bo mezczyzn za kolkiem jest wiecej.

Myslisz o Polsce czy tez troche dalej? Bo statystyki mowia to samo wszedzie,
a nie wszedzie mezczyzni maja 'monopol' na prowadzenie auta.....

--
Ania Björk

54. Data: 2004-04-22 08:34:50

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i =sve@na= wygrazmolil(a):

> "Bischoop" <B...@k...russia> skrev i meddelandet

> Myslisz o Polsce czy tez troche dalej? Bo statystyki mowia to samo wszedzie,
> a nie wszedzie mezczyzni maja 'monopol' na prowadzenie auta.....

W polsce to mezczyzni maja monopol, a czy gdzie indziej jest inaczej..?
smiem watpic.

55. Data: 2004-04-22 08:42:14

Od: Jakub <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:
> prowadzić samochód ?

A wiecie, zastanawiające. Wczoraj rano, godzina 9.00, latam po domu jak
oszalała - nigdzie nie ma klucza ode auta. Zgubiłam! Jak nic, zgubiłam!
A za piętnaście minut dzieci mają śniadanie w przedszkolu. Moje kurtki
wywalone na środek przedpokoju, zawartość znanych mi torebek i
plecaczków na podłodze w kuchni, dzieci w milczeniu obserwują obłęd
matki. Poddaję się. Dzwonię do mężusia. I co? W zaspanym porannym widzie
mężuś beztrosko zapakował kluczyk do własnej kieszonki i wyruszył
radośnie do pracy. Samczy instynkt? Nie zaspał chyba pierwszy raz od
dwóch tygodni, bo tak normalnie do chętnie korzysta z moich usług jako
odwoziciela do pracy. I teraz nie wiem, czytał coś o babach za
kierownicą, czy rzeczywiście spał na chodząco? :-)))

Pozdrowionka
Jakubowska - kierowca doskonały

56. Data: 2004-04-22 08:49:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> W polsce to mezczyzni maja monopol, a czy gdzie indziej jest inaczej..?
> smiem watpic.

Powiedz, ze zartujesz...

Dunia (ze zwatpieniem)

57. Data: 2004-04-22 09:21:12

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 23:47:09 +0200 I had a dream that :: Solana ::
<s...@h...NO-SPAM.com> wrote:
> Ale faktem jest, ze kobiety gorzej prowadza.

Samo prowadzenie w trasie wychodzi kobietom bardzo dobrze, często lepiej
od mężczyzn, ale kobiety znacznie gorzej manewrują.
Oczywiście to takie uogólnienie, ale coś w tym jest.

58. Data: 2004-04-22 09:23:52

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 23:49:05 +0200 I had a dream that =sve@na=
<s...@h...com> wrote:
> Gorzej prowadza w warunkach miejskich? Poza miastem? Gorzej, bo jada
> wolniej? Czy dlatego, ze przestrzegaja bardziej przepisow? Czy dlatego, ze
> mezowie im nie pozwalaja prowadzic i nie maja praktyki? Czy tez dlatego, ze
> to wynika z plci? W jaki sposob to wynika z plci? I wiele innych 'dlaczego'
> i jak.....

Sam sposób zadawania pytać sugeruje od razu, jakie jest Twoje
stanowisko w danej dziedzinie, więc nie oczekuj rzeczowych odpowiedzi.

A poza tym wolna jazda MOŻE być niebezpieczna.

59. Data: 2004-04-22 09:25:20

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 21:46:05 -0500 I had a dream that Iwon(k)a
<i...@p...onet.pl> wrote:
> otoz to!!!!!!! nie ma znaczenia plec, tylko
> lata za kolkiem. ja juz z 10 lat jezdze, teraz juz
> w innym kraju, ale w Polsce tez nie bylam jakims
> "niedzielnym" kierowca.
> dlatego nie mow takich stereotypow!

No ciekawe, bo w wiele publikacji, książek itp (np. "Płeć mózgu)
przeczy temu, co piszesz. Po prostu kobieta i mężczyzna różnią się od
siebie i tyle.

60. Data: 2004-04-22 09:28:09

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 05:05:11 +0000 (UTC) I had a dream that Bischoop
<B...@k...russia> wrote:
> To masz inny uklad.
> A po reszta walalbym sie powiesic niz zeby kobieta zapieprzala na mnie.

Bez interpunkcji to zdanie ma różne znaczenia.

Poza tym bycie utrzymywanym przez kogoś jest bardzo wygodne - sam tak
miałeś przez pierwsze ~20 lat życia i jakoś przeżyłeś ;-P

Slub z niewiernym a Kosciol
Dziewczyna niepelnoletnia a slub
pepkowe?
Re: [albertan] Natura to wszystko zaplanowala
Re: ciaze wczesne a pozne, kariera