czy wam mężowie dają

81. Data: 2004-04-22 11:56:46

Temat: Re: czy wam mężowie dają
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> wrote in message
news:c6861o$k0m$1@news.onet.pl...
> Poza tym, porownaj sobie np. ceny ubezpieczenia samochodow, ktorych
> wlascicielami sa kobiety! Roznica moze byc bardzo znaczna, do kilku-,
> kilkunastu tysiecy rocznie.

tutaj tego nie ma. liczy sie wlasnie wiek.

iwon(k)a

82. Data: 2004-04-22 11:57:34

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Dunia wygrazmolil(a):

> Moze w Polsce...
> Aczkolwiek jestem pewna, ze i ta tendencja zmienia sie w ostatnich latach.

To ja na ulice nawet nie wychodze ;-p

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

83. Data: 2004-04-22 12:01:59

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> skrev i
meddelandet news:slrnc8fceg.udp.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...

> No niesamowite, czyli możesz wyjść przed swój wielki dom z basenem,
> ogrodem wielgachnym jak Albania i liczyć przejeżdżające samochody
> i połowę z nich będzie prowadzić kobieta?

Niestety nie moge. Pomyliles adresata.

--
Ania Björk

84. Data: 2004-04-22 12:04:00

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> skrev i
meddelandet news:slrnc8fclt.udp.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...

> A czy ja pisałem o tym? Pisałem o ludziach (obu płci), którzy raz na
> którąś w niedzielę wyciągną samochód i pomykają 40 lewym pasem.

Bardzo interesujace zboczenie z tematu. W ten sposob mozna pisac o
wszystkim.

> A poza tym - na odcinku drogi o odzwolonej prędkości 90 kmph powinnaś
> mieć prędkość dostosowaną do warunków jazdy nie większą niż 90, a nie
> 90 :-P

Naturalnie. Zwykle predkosc dozwolona jest tez "dostosowana" (na drogach,
ktorymi sie poruszam).

--
Ania Björk

85. Data: 2004-04-22 12:05:18

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> tutaj tego nie ma. liczy sie wlasnie wiek.

Tu tez nie! Jest tak samo jak u Ciebie, a dodatkowa znizke sie dostaje za
lata bezwypadkowe. Nie bardzo rozumiem, o czym Magda pisze.....

--
Ania Björk

86. Data: 2004-04-22 12:05:19

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Jakub wygrazmolil(a):

[cut blablabla ]

No to pozwolisz swojemu TZ sprzedac wszystko...? bo chce miec
wiecej pieniazkow a wasze dobre sa nie potrzebne.

87. Data: 2004-04-22 12:05:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@k...russia> wrote in message
> W polsce to mezczyzni maja monopol, a czy gdzie indziej jest inaczej..?
> smiem watpic.

to uswiadom sie, ze tak nie jest. zyje w kraju gdzie
samochod jest koniecznoscia. jezdza wszyscy od 16 roku
zycia do wieku, kiedy juz z koniecznosci musza odebrac
prawo jazdy.

iwon(k)a

88. Data: 2004-04-22 12:08:17

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 06:55:29 -0500 I had a dream that Iwon(k)a
<i...@p...onet.pl> wrote:
> i akurat ma to wplyw na kierowanie pojazdami mechanicznymi??

Na tysiąc innych rzeczy. Z tego, co pamiętam, to kobiety są lepsze na
trasie, podczas ciągłej jazdy w terenie, ale to nie ze względu na jakieś
wrodzone zdolności, tylko przez to, że są bardziej rozważne i nie
wygłupiają się. Za to kobiety dużo gorzej manewrują, szczególnie jeśli
chodzi o parkowanie w zatłoczonych miejscach itp.

Nie pamiętam szczegółów, odsyłam do lektury.

89. Data: 2004-04-22 12:14:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in message
edu.pl...
> No niesamowite, czyli możesz wyjść przed swój wielki dom z basenem,
> ogrodem wielgachnym jak Albania i liczyć przejeżdżające samochody
> i połowę z nich będzie prowadzić kobieta?

to moze przyjedz do USA, to przejrzysz na oczy.

iwon(k)a

90. Data: 2004-04-22 12:15:15

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 12:08:17 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz Janoszka
<G...@S...pro.onet.pl> wrote:
> Na tysiąc innych rzeczy.

Jako ciekawostka - tester płci mózgu:

http://ygrys.host.sk/testm/index.php :-)

Mi wyszło 10, czyli że raczej niestety jestem facetem :)

A wspominana przeze mnie książka to:

http://www.ksiegarnia.wysylkowa.pl/index.php?l2=2&c=
8&nr=266494

Slub z niewiernym a Kosciol
Dziewczyna niepelnoletnia a slub
pepkowe?
Re: [albertan] Natura to wszystko zaplanowala
Re: ciaze wczesne a pozne, kariera