czy wrzosy są krótkowieczne?

81. Data: 2005-01-21 21:54:30

Temat: Re: czy wrzosy sąkrótkowieczne?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:

> Dostałam meilem cennik z eKOMU,doliczając,pakowanie i przesył,to
> ładna sumka wyjdzie za roślinkę.
> Do tego nie ma zdjęć,mając nieopisane rośliny w ogrodzie ,można
> dokupić coś co się ma(-:
>
> Pozdrawiam TeresaR
:)
pokazowa oferta
opis plus fotki sa na http://www.pinus.net.pl/p.php?p=katalog
ale wlasciciele to nadete bubki
:(((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

82. Data: 2005-01-21 21:54:35

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Nie, żywotniki mają lekko pachnącą igliwiem woń, natomiast bukszpan
> czasem zalatuje coś jakby myszką (?)
>
> Serdecznie Miłka

Bardzo delikatnie to ujęłaś. Taż one smrodek wydzielają niewąski,
dlatego posadzilam dalej od domu, ale teraz wiem dlaczego sie kiepso
rozrasta:
1. mąż przelecial po nim pare razy kosiarką.
2. ma za dużo słońca.
Pomimo to jeszcze rośnie.
serdeczności
michalina

83. Data: 2005-01-21 21:56:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:csrrbc$7cn$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Nie, żywotniki mają lekko pachnącą igliwiem woń, natomiast
> bukszpan czasem zalatuje coś jakby myszką (?)
>
> Serdecznie Miłka

Hejka. Pewnie Twój bukszpan obsikują koty i stąd ten zapaszek. :-D
Pozdrawiam perseweracyjnie Ja...cki

84. Data: 2005-01-21 22:04:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jan 2005 22:54:10 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :))
> a "poprodukuj" sie nad wyjasnieniem sensu
> opracowania i powieszeniem w sieci tak ladnie opracowanej oferty
> jesli nie prowadzi sie sprzedazy wysylkowej
> ?

Idąc Twoim tokiem myślenia w sieci sens miałby oferty tylko tych szkółek,
które sprzedają wysyłkowo.
No chyba, że z moja logiką coś nie tak:)

Ja lubię oglądać oferty z innych regionów Polski, czy nawet świata.
Te pierwsze by przy ewentualnym dalszym wyjeździe mieć rozeznanie gdzie
można coś kupić, te drugie by mieć jakieś pojęcie o nowościach.

Pozdrawiam
Marta

85. Data: 2005-01-21 22:09:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sumka
| wyjdzie za roślinkę.
| Do tego nie ma zdjęć,mając nieopisane rośliny w ogrodzie ,można dokupić

Nie ma idealnej oferty:-( Ale mając ofertę EKOm-u, można przynajmniej
pogoglować w sieci, prawda? Natomiast trzeba wziąć poprawkę na ich pomyłki,
a poza tym te ceny...W Gałczyńskim kupowałam i wysyłkowo, i na miejscu,
bardzo przyzwoite rośliny, choć irysa też pomylili:-D

W swoim czasie szczątkowy opis wysyłkowej sprzedaży był na stronie
Marusińskiego, nie wiem, jak teraz, nie mam potrzeby sprawdzać.

Pozdrawiam, Basia.

86. Data: 2005-01-21 22:57:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> Dnia 21 Jan 2005 22:54:10 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):
>

> Idąc Twoim tokiem myślenia w sieci sens miałby oferty tylko tych
> szkółek, które sprzedają wysyłkowo.
:))))))
mniej wiecej
jesli wieszam w sieci swoja oferte
to rowniez powinna byc mozliwosc zakupu poprzez siec
:)
dla mnie spojne i logiczne
:)))))
> No chyba, że z moja logiką coś nie tak:)
hehe
o logice i kobietach bylo juz
:PPPPP
> [...]
> Te pierwsze by przy ewentualnym dalszym wyjeździe mieć rozeznanie
> gdzie można coś kupić, te drugie by mieć jakieś pojęcie o nowościach.
taaaa....
Ty tylko z wieczora odstresowujesz sie
czy przez caly dzien zgrywasz sie na taki "wielki swiat"
:)

87. Data: 2005-01-22 00:15:34

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najsamprzód z Tadziem
> topinamór produkować będę
Ja nie musze. Nad Sanem u nas rosnie dziko.
dereniówka przyszłością Europy
Tylko derenia nie mam / na razie/
pozdrawiam, Barbara

88. Data: 2005-01-22 09:10:04

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z rozmow prowadzonych w tym tygodniu
> najbardziej zniesmaczony jestem http://www.pinus.net.pl/p.php?p=katalog
> :)
> profesjonalna i bardzo ladna strona
> ale podejscie do Klienta jak za czasow poznego Gierka
> :(((((((((
> no ale trudno
> nie chca zarobic na mnie to kupie gdzies indziej
> :)))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

To jest kilkanascie km od Zamoscia, i nie jest to szkolka tylko punkt
sprzedazy.Kiedys zaparkowalam u nich troche ukosem to mi sie niezle oberwalo.
Osobnik wybitnie niesympatyczny, o niskiej kulturze, ale na roslinach sie zna.
Pozdrawiam, Krystyna

89. Data: 2005-01-22 09:49:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Te pierwsze by przy ewentualnym dalszym wyjeździe mieć rozeznanie gdzie
> można coś kupić, te drugie by mieć jakieś pojęcie o nowościach.

Czy moją widzaiałaś?
Pozdrowienia. Mirzan

90. Data: 2005-01-22 09:52:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Jan 2005 10:49:45 +0100, mirzan napisał(a):

> [...]

Tak, widziałam:)

Pozdrawiam
Marta

PS. Musisz się uzbroić w cierpliwość - zasypało mi wieś, nie dojadę tam i
zrazy muszą poczekać:( Ale pamiętam o Tobie.

stary dereń
www.sepy.pl
Pestki derenia
Co to za owad ?