Re: czy zle eeg to padaczka?

Data: 2005-08-12 08:47:19
Temat: Re: czy zle eeg to padaczka?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On Wed, 10 Aug 2005 19:24:10 +0200, ruua wrote:

> nie nie. choc "nastraszyl", bo jeszcze przed zrobieniem eeg powiedzial o ew.
> konsekwencjach zlego wyniku - odebranie prawa jazdy. na szczescie dobrze sie
> skonczylo, ale moze ty wiesz - czy pacjet oddaje takie prawo jazdy
> dobrowolnie, czy lekarz gdzies wystepuje o jego odebranie?

O ile wiem w Polsce nie ma przepisów regulujących to w taki sposób
(znaczy obligujących lekarza do zgłaszania). Za granicą - tak.

> a niespoczynkowe tj takie po nieprzespanej nocy?

Wszystko zależy od kontekstu... Owszem, ma większą wartość niż zapis
spoczynkowy.

> a mi nie daje spokoju te 15 lat brania 3 silnych lekow na rzekoma padaczke -
> dzis sa tego duze zle konsekwencje w innych sferach jego zdrowia:(

Trudno mi się do tego odnieść i chyba Cię to nie dziwi...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/