czy zmywarka boszch

1. Data: 2006-09-08 10:09:38

Temat: czy zmywarka boszch
Od: "aneta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ma opcje mycia 1/2 wkładu, to tak aby jeden kosz zaladowc i umyc? Nie moge
znalezc tej informacji. Inne marki maja, a bosch?
aneta.

2. Data: 2006-09-08 10:25:35

Temat: Re: czy zmywarka boszch
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> ma opcje mycia 1/2 wkładu, to tak aby jeden kosz zaladowc i umyc? Nie moge
> znalezc tej informacji. Inne marki maja, a bosch?
> aneta.

To zależy od modelu. Znajomi wczoraj kupili Boscha z taką opcją.

Ewa

3. Data: 2006-09-08 11:31:28

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To zależy od modelu. Znajomi wczoraj kupili Boscha z taką opcją.
>
> Ewa

A jaki to model? Ja jeszcze nie kupilam, szukam z taka opcja, ale 60.

aneta.

4. Data: 2006-09-08 15:16:53

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] A jaki to model? Ja jeszcze nie kupilam, szukam
> z taka opcja, ale 60.

Moja ma i jest 60 - model sprawdzę w domu, chyba że sobie wcześniej
wygóglasz (kiedyś tu pisałam). Tyle że zmywanie w jednym koszu to jest
komplentnie nieużyteczny gadżet. Użyłam cały jeden raz w życiu, żeby
sprawdzić, jak działa.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2006-09-14 17:13:51

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odp.
Wypatrzylam fajnego whirlpoola, chyba go kupie.

aneta.

6. Data: 2006-09-14 18:16:43

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> ma opcje mycia 1/2 wkładu, to tak aby jeden kosz zaladowc i umyc? Nie moge
> znalezc tej informacji. Inne marki maja, a bosch?
> aneta.

I po cholerę Ci to? W takim Boschu, czy włączasz 1/2, czy nie, zużycie wody
i energii jest takie same. Więc po co masz upychać na jednym, jak można
rozłożyć swobodnie na dwóch. Poza tym zmywarki bez 1/2 mają lepiej ustawne
kosze i lepiej myją. To właśnie dlatego ta funkcja jest już zanikająca.

7. Data: 2006-09-15 10:45:43

Temat: Re: czy zmywarka bosch
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie jak ty uzyłem tej opcji tylko raz, ale Siemens/Bosch mają zmywanie tylko w
górnym koszu.
Byc może, gdyby ktoś same kieliszki po imprezie...
Niektóre firmy (chyba m.in. Whirlpool) mają opcję WYBORU kosza przy myciu 1//2 (dół
lub góra) i to już może byc ciekawe.
JaC

> Tyle że zmywanie w jednym koszu to jest komplentnie nieużyteczny gadżet.
> Użyłam cały jeden raz w życiu, żeby sprawdzić, jak działa.

It has removed 1948 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

8. Data: 2006-09-16 13:41:24

Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:
> I po cholerę Ci to? W takim Boschu, czy włączasz 1/2, czy nie, zużycie wody
> i energii jest takie same. Więc po co masz upychać na jednym, jak można
A kto Ci takich informacji udzielił?
Mogę Cię zapewnić, że (przynajmniej) moja (5 letnia) zmywarka Bosh zużywa
znacząco mniej energi i wody w trybie 1/2.
Oczywiście nie jest to róznica 50% -szacuję ją na około 30%.

Artur Lipowski

9. Data: 2006-09-17 15:56:56

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ do górnego kosza ładujesz nie więcej, niż 40% pełnego wsadu, to zużywasz 70%
energii na 40% naczyń, czyli 175%
zużycia na jednostkowe naczynie.
Bardzo rozrzutny tryb...
JaC

> Mogę Cię zapewnić, że (przynajmniej) moja (5 letnia) zmywarka Bosh zużywa znacząco
mniej energi i wody w trybie 1/2.
> Oczywiście nie jest to róznica 50% -szacuję ją na około 30%.

It has removed 1960 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

10. Data: 2006-09-17 20:18:26

Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:

> Ponieważ do górnego kosza ładujesz nie więcej, niż 40% pełnego wsadu, to zużywasz
70% energii na 40% naczyń, czyli 175%
> zużycia na jednostkowe naczynie.
> Bardzo rozrzutny tryb...
Muszę przyznać, że od tej strony do tego nie podchodziłem. Dzięki za zwrócenie
uwagi.

Nie zmienia to faktu, ze używam (i będę uzywać) w miarę regularnie tego trybu,
bo po prostu jest dla nas przdatny (jestem za leniwy na mycie ręczne).

Zwiększenie kosztów eksplatacji w tym przypadku (mała liczba osób) jest w pełni
akceptowalne.

Artur Lipowski

promienniki ecosun-czy warto?
Z życia walczącego z "fachowcami".