czy zwierzęta używają pojęć?

1. Data: 2005-02-19 14:21:54

Temat: czy zwierzęta używają pojęć?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witka

właśnie zacząłem się zastanawiać. kiedy mówię mojemu psu, żeby przyniósł
piłkę, albo "pana kiełbasę", to przynosi zgodnie z poleceniem. czyli że ma
pojęcie piłki?
albo np. kiedy wołam jednego z dwóch psów, to przychodzi ten wołany. czyli
różnicują który jest który.
czy wierzęta używają pojęć (chociaż tych probabilistycznych, albo
egzemplarzowych)?

Tłiti

1. Data: 2005-02-19 14:30:48

Temat: Re: czy zwierzęta używają pojęć?
Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał(a):
> albo np. kiedy wołam jednego z dwóch psów, to przychodzi ten wołany. czyli
> różnicują który jest który.
Jak wolam swojego to spierdala. Wie o kim mowa!

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-19 14:49:48

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*HardStyler* wrote in <news:cv7iqq$a45$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Jak wolam swojego to spierdala. Wie o kim mowa!

"uwaga! zły pies - a właściciel jeszcze gorszy"

:)

--
Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

1. Data: 2005-02-19 18:12:14

Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj kot reaguje na słowa "żarcie", "zejdz" i na "nie boj sie"...choc na to
ostatnio odwrotnie niz bym chcial :)
i to mi wystarczy...

1. Data: 2005-02-19 18:32:54

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał(a):
> [...]
> piłkę, albo "pana kiełbasę", to przynosi zgodnie z poleceniem. czyli że ma

Myślę, że używa pojęć. Gdy poczuje zapach ma więcej wyobrażeń na
temat tego z czym kojarzy się ten zapach. A więc łączy to z pojęciami,
wyobrażeniami, dzwiękiem, zapachem, a nawet planuje.

1. Data: 2005-02-19 18:41:16

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Myślę, że używa pojęć. Gdy poczuje zapach ma więcej wyobrażeń na
> temat tego z czym kojarzy się ten zapach. A więc łączy to z pojęciami,
> wyobrażeniami, dzwiękiem, zapachem, a nawet planuje.

a nie są to bodźce bezwarunkowe?

Tłiti

1. Data: 2005-02-19 21:13:52

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał(a):
> a nie są to bodźce bezwarunkowe?

Jak nadepniesz na kota,
Później gdy zasymulujesz podobną sytuacje w której go nadepnąłeś
również schowa ci się i ucieknie. Ale IMO nie zawsze to taki przypadek.

1. Data: 2005-02-20 02:11:21

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał:

>albo "pana kiełbasę"

To ona tak se luzem lata? Kurwa mać...

--
To ja Filetowy Kot, miłość jedną z moich cnot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2005-02-20 02:12:55

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

_ValteR_ napisał:

> "uwaga! zły pies - a właściciel jeszcze gorszy"

Głupszy - gorszy. Mogło ci sie pomylić...

1. Data: 2005-02-20 10:55:54

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot napisał(a):
> Głupszy - gorszy. Mogło ci sie pomylić...
Moze pojdziesz powymieniac si pokemonami na podworko, a nie bedziesz
dupy zawracal...

Pzdr,
HS.

Czuję się jak skończony idiota, dlaczego ?
koloroterapia arteterapia czy coś wiecie na ten temat!
Ta grupa, to gowno
Co robic?
Do równie niezorientowanych