czyje to jajeczka ;-)?

21. Data: 2005-09-08 19:22:33

Temat: Re: czyje to jajeczka ;-)?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czytałem na grupie już takie wątki ( mam u siebie 10490 wiadomości
> przeczytanych)
> i zawsze każdy dyskutant zostaje przy swoim.

Oczywiście, nawet nie mam zamiaru wsiąść w dłoń opryskiwacza i ruszać z
nim naprzeciw ślimakom. Skoro masz tyle przeczytanych postów to zapewne
zwróciłeś uwagę że nie jedna osoba zbiera ślimaki pod wiaderko (odwrócone do
góry dnem) poczym wynosi je za bramę.

> Myślę , że prawda jest pośrodku :
> wynosimy w pole kreta , ślimaka , wracamy i jakiś raundup w rękę , bo
robimy
> trawnik ,lub inne
> "ixi" na przędziorki bo ocalały na naszym ulubionym kwiatku.

Randapu używam tylko do walki z podagrycznikiem, mniszka wyłuskuję za
pomocą widelca a mszyce spłukuję 'kwazarkiem" z pędów róż.

> Ja się na tym tak solidnie nie znam .
> Ja mam tylko przydomowy ogródek i jak mi pomrowy włażą do folijki i żrą
> sałatę wiosną czy
> pomidory teraz to je
> TĘPIĘ . ;-)

Też mam mały ogródek, jakieś 1200 mkw. i poświęcam kilka minut na
rozprawienie się z niechcianym "robactwem". To naprawdę kilka minut a potem
spokój na kilkanaście tygodni albo i do końca sezonu.

> Jeżeli kret z mojego ogrodu czyta tę grupę , to tą drogą ostrzegam go :
> niech wróci na teren skąd przyszedł bo go będę
> TĘPIŁ. ;-)

Jak mówię, mam mały ogród i wystarczą mi dwie łapki na krety oraz
wszędobylskie 5 kotów.

> ps. nie gniewasz się za tych mnichów u góry ? :-)

Nie, nie gniewam się za to porównanie. Każdy ma swoją wiarę, ja wierzę w
matkę naturę :-)

Serdecznie Miłka

22. Data: 2005-09-08 19:45:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Sep 2005 21:22:33 +0200, Miłka napisał(a):

> Randapu używam tylko do walki z podagrycznikiem,

Dzięki bogu, jest widac szansa, że moja-twoja tawułka się
rozrośnie:)
Oby nie przeszła do historii jak niejaki Nimbus;(

Marta

23. Data: 2005-09-08 19:52:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki bogu, jest widać szansa, że moja-twoja tawułka się
> rozrośnie:)

No wiesz co, jak możesz wątpić w me zdolności ?!

> Oby nie przeszła do historii jak niejaki Nimbus;(

A o co chodziło z Nimbusem ?
Wiem że to jakiś pojazd latający z lektury o Harrym Potterze ;-)

Serdecznie Miłka

24. Data: 2005-09-08 20:02:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Jak mówię, mam mały ogród i wystarczą mi dwie łapki na krety oraz
> wszędobylskie 5 kotów.

Dwie lapki wystarczaja, zeby zlapac 5 kotow? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2005-09-08 20:15:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Sep 2005 21:52:36 +0200, Miłka napisał(a):

> No wiesz co, jak możesz wątpić w me zdolności ?!

> A o co chodziło z Nimbusem ?
> Wiem że to jakiś pojazd latający z lektury o Harrym Potterze ;-)

I bodziszek, który NIE rośnie u mnie;(
Marta

26. Data: 2005-09-08 22:11:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki , nie mogłem przypomnieć sobie tego źródła(linku) :-)
> a tam właśnie : "Na liście szkodliwych ślimaków znajduje się gatunek
> nazywany potocznie
> pomrowem plamkowanym, plamistym lub siateczkowanym "

Mnie odwiedzil dzisiaj taki robal ,drugi ukrył się w doniczkach w
"przyszopiu" i znosił jaja ,male czysto biale,
wytransportowany zostal do śmietnika :-)
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_teresar

Pod zdjęciem Co to jest ??

Pozdrawiam TeresaR

27. Data: 2005-09-09 07:22:14

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> wytransportowany zostal do śmietnika :-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Czyli w jeszcze lepsze warunki do rozwoju.
:-(
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps.Rekordowa ilość zebrana w jeden wieczór na działce
to ponad 150 pomrowów i śliników. Ukatrupiam na miejscu
W nocy zostają pożarte przez inne zwierzątka.

28. Data: 2005-09-09 07:36:56

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to ponad 150 pomrowów i śliników. Ukatrupiam na miejscu
> W nocy zostają pożarte przez inne zwierzątka.

Ale jak to zabić ?chyba dostalabym torsji (-:
to nie maly ślimaczek .

Pozdrawiam TeresaR

29. Data: 2005-09-09 08:39:08

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale jak to zabić ?chyba dostalabym torsji (-:
> to nie maly ślimaczek .
>
> Pozdrawiam TeresaR

Sekatorem nieużywanym do innych prac.
W tym sezonie wykonałem około 3000 cięć
a sezon jeszcze się nie skończył. Brrrr.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

30. Data: 2005-09-09 09:38:52

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez ;-))

> Sekatorem nieużywanym do innych prac.
> W tym sezonie wykonałem około 3000 cięć
> a sezon jeszcze się nie skończył. Brrrr.
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie

POGODNIE?? ;-))

To sie nazywa dobre samopoczucie, po takim wyznaniu.......

Iza Wójcik - co wlasnie wymordowala z 5 skupisk jajeczkowych

Dziurawiec do bukietu?
mieczyki
opadła mi żołądź :-(
Winogrona