Re: czym leczyc zapalenie spojówek?

Data: 2004-01-08 16:16:18
Temat: Re: czym leczyc zapalenie spojówek?
Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl>

> Możesz sprobować krople do oczu Rhinophenazol działają przeciwalergicznie
> obkurczają naczynia krwionośne spojówek zmniejszajac wysiek i
> obrzęk.

krople Visine - nie lecznicze, jak pewnie wszyscy wiedza, ale
"estetyczne raczej" powoduja calkowity zanik objawow, ale ile mozna je
"łykac"...
bylem wczoraj u lekarza rodzinnego z "typowa choroba jesienno-zimowa",
lekarka stwierdzila, ze mam zapalenie spojowek i nic... nic nie zapisala...
:-(

> Niestety preparat dostępny tylko na receptę.

zobaczyy co da sie zrobic... apteki sa rozne :-)

> Są też krople do nosa o
> tej nazwie, więc miej to na względzie.

jasna sprawa ;-) postaram sie dostosowac do ulotki

--
Psychik
howuser&userid=360448