czym nawilżć mieszkanie?

1. Data: 2007-11-20 13:28:41

Temat: czym nawilżć mieszkanie?
Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałam juz dawac 1. mokre reczniki na kaloryfery , drugi etap(lekko
wkurzona) - 2.mokre reczniki zanurzone w wodzie -trzeci etap (coraz b
wkurzona)
3. Mokre reczniki + pranie . Nic nie daje rady nadal wilgotnosc w domu jest
na poziomie 32% , rano budze sie z wyschnietym gardłem i koszmarami sennymi
w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy" . Czy
mozecie mi pomóc?

th.

2. Data: 2007-11-20 13:45:59

Temat: Re: czym nawilżć mieszkanie?
Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy" . Czy

Buczenie nawilżacza słychac tylko na początku użytkowania, potem organizm sie
przyzwyczai i nie reaguje.
Mozna jeszcze spróbowac z takimi pojemniczkami do nawilżania do wieszania na
kaloryfer po napełnieniu wodą.

Tapta

3. Data: 2007-11-20 13:59:19

Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

....próbowałam juz dawac takie wielkie pojemniki przy kaloryferach i nic nie
dało

th

4. Data: 2007-11-20 14:01:30

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

thassos <w...@o...pl> wrote:

> Nawilżacza nie chce kupic
> , gdyż "buczy" . Czy mozecie mi pomóc?

Kup taki niebuczący, to naprawdę nie jest obecnie żaden problem.

J.

5. Data: 2007-11-20 14:11:09

Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy" . Czy
> mozecie mi pomóc?

ja uzywam ultradzwiekowego i w zasadzie slychac go bylo tylko na poczatku -
delikatny szum od pracy wentylatora. w zaden sposob nie przeszkadzal w
spaniu.
Sa rowniez nawilzacze talezowe ale tam tez jest wentylator.
Nie kupuj zadnych ozdobnych - skutek mizerny.

Adam

6. Data: 2007-11-20 14:27:02

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:fhun9i$1l88$1@news2.ipartners.pl,
Od: thassos <w...@o...pl>
Było:
> [...]
> domu jest na poziomie 32% , rano budze sie z wyschnietym gardłem i
> koszmarami sennymi w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic

Rybki w akwarium... Dużym akwarium.

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

7. Data: 2007-11-20 14:30:03

Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.....aa jaka masz teraz wilgotność po uzyciu nawilżacza?

th

8. Data: 2007-11-20 14:54:46

Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .....aa jaka masz teraz wilgotność po uzyciu nawilżacza?
>
> th

nawilzacz wlaczam na noc w sypialni o powierzchni około 25m2 i wysokosci
2,7m. w chwili wlaczenie jest zazwyczaj 25-30 po okolo pol godzinie
stabilizuje sie na okolo 50-55 (pracuje w trybie auto gdzie wilgotnosc jest
dostosowana do temperatury).

Adam

9. Data: 2007-11-20 15:16:05

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

thassos pisze:
> [...]
> w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy" . Czy

Więcej roślin, i nie kaktusów i innych sukulentów. najlepiej rośliny
tropikalne, wielkoliściowe.

10. Data: 2007-11-20 18:20:25

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

thassos pisze:

> Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy" . Czy
> mozecie mi pomóc?

Kup dobry nawilzacz ultradzwiekowy, a nie bedziesz go wcale slyszec. Moj
bardziej szumi niz buczy, ale jest to b. ciche i (mi) w niczym nie
przeszkadza. Polecam modele z higrostatem i podgrzewaniem wody.

Ja uzywam Boneco, o takiego :
http://www.plaston.com/eae/ats/produkte/ultraschall/
bonecou7137/

Pozdrawiam,