czym obudowac studnie ???

1. Data: 2008-05-29 06:45:42

Temat: czym obudowac studnie ???
Od: Julian <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mam studnie, której jeden beton wystaje nad ziemię.
Chcę ją jakoś obudować, zeby miała atrakcyjniejszy wygląd.
Czy macie jakies pomysly ??

Może jakieś linki do zdjęc w internecie z gotowymi pomysłami ?

2. Data: 2008-05-29 07:04:41

Temat: Re: czym obudowac studnie ???
Od: JoShiMa <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 May 2008 08:45:42 +0200, Julian napisał(a):

> [...]
> Czy macie jakies pomysly ??
>
> Może jakieś linki do zdjęc w internecie z gotowymi pomysłami ?
Obłóż kamieniem, albo drobną kostką granitową.

JoShiMa

3. Data: 2008-05-29 15:01:30

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Julian" <j...@n...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Czy macie jakies pomysly ??
>
> Może jakieś linki do zdjęc w internecie z gotowymi pomysłami ?

Kamieniami, o ile chcesz mieć możliwość czerpania wody wiadrem to może to
być rodzaj groty. Inne rozwiązanie - wyjąć tej krąg i połozyć płytę
zakrywającą - nasypać ziemi i posiać trawę. Mozna też ustylizować
rustykalnie przy pomocy bali, łącznie z żurawiem. Wszystko zależy od
otoczenia - powinno "grać".

Parkiet bambusowy - pytanko
Drzwi lamane - na zamowienie? gdzie?
Blender