czym strzyc żywopłoty ?

1. Data: 2004-12-13 21:00:51

Temat: czym strzyc żywopłoty ?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
to niby proste, sama wiem, że nożycami. Żeby ułatwić sobie pracę (a
właściwie mężowi ) myślałam o nożycach elektrycznych ale co zrobić jak do
prądu daleko ? Jeśli ktoś ma nożyce, które może polecić będę wdzięczna za
radę.Sprawa jest o tyle pilna, że mógłby to być prezent pod choinkę.
pozdrawiam,
Bogda

2. Data: 2004-12-13 21:07:59

Temat: Re: czym strzyc żywopłoty ?
Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prądu daleko ? Jeśli ktoś ma nożyce, które może polecić będę wdzięczna za
====================
Osobiście radziłbym Ci zainteresować się nożycami PARTNER sprzedawanymi w
sieci Husqvarny. Ze względu na cenę i serwis. : www.husqvarna.com.pl
Wprawdzie na tej stronie nie znajdziesz PARTNERA, ale sklepy H go
rozprowadzają. Tylko teraz chyba w niewielu sklepach nożyce są, bo to towar
sezonowy. Nożyce to sprzęt, który wymaga okresowego serwisu i wymiany
części, jak firma nie ma dostępnego serwisu, to uciekaj...
Pozdrowienia
Jan

3. Data: 2004-12-13 21:12:17

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście radziłbym Ci zainteresować się nożycami PARTNER >

Bardzo dziękuję mam już jakąś wskazówkę.
Bogda

4. Data: 2004-12-14 02:58:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> to niby proste, sama wiem, że nożycami. Żeby ułatwić sobie pracę (a
> właściwie mężowi ) myślałam o nożycach elektrycznych ale co zrobić jak do
> prądu daleko ?

Nozyce na akumulator.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-12-14 07:47:01

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał

myślałam o nożycach elektrycznych ale co zrobić jak do
> prądu daleko ? Jeśli ktoś ma nożyce, które może polecić będę wdzięczna za
> radę.

A ile jest tego żywopłotu?
Jak powiedzmy 10 -15 metrów to spokojnie "obsłuży" się go ręcznymi nożycami.
Jak więcej to można myśleć nożycach z napędem.
Ja mam jakieś 30 metrów i do tego różne krzewy, które formuję (+sąsiad,
który pożycza). Nożyce elektryczne Black&Decker spisują się bezawaryjnie już
chyba 5 lat. Poza czyszczeniem i smarowaniem po każdym cięciu zero
serwisowania.
Ale i tak po cięciu elektrycznym robię przejście z nożycami ręcznymi i robię
poprawki. Nożyce ręczne mam duże i ciężkie (import z NRD) - super tną.
Nożyce elektryczne nie radzą sobie z najgrubszymi, twardymi pędami, a
ponadto przy grubszych gałązkach miejsce przecięcia nie jest takie idealne,
jak po ręcznych tylko jest postrzępione, a czasem wygląda jak pędzel.
Nożyce na akumulator moim skromnym zdaniem nadają się tylko do poprawek.
Akumulator wbudowany w nożyce (no chyba, że taki duży jak samochodowy) nie
zgromadzi wystarczająco dużo energii na "pełnowymiarowe" strzyżenie.

pozdrawiam
Jacek

Sępienie - nasiona
britney spears naked