czym trzec ziemniaki na placki

11. Data: 2006-01-22 14:40:35

Temat: Re: czym trzec ziemniaki na placki
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
news:43d2c36d@news.home.net.pl...

> Nie wiem czy ten z Twojego linka trze ziemniaki na placki, ale ten:
> http://skocz.net/cjae trze je wręcz idealnie - jeszcze mi się nie zdarzyło
> aby nie wyszły, po utarciu tym robotem ;))

moim mulineksem 2 kg ziemniakow tre jakies 20-30 sekund, wiec mi nie
zaimponowalas:)

12. Data: 2006-01-22 16:23:48

Od: "Kasik" <p...@f...fuj> szukaj wiadomości tego autora

jak byscie nie siedzieli w necie to mielibyscie czas na obranie, tradycyjne
utarcie i zjedzenie i jeszcze czas na relaks na kanapie

13. Data: 2006-01-22 16:34:05

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasik napisał(a):
> jak byscie nie siedzieli w necie to mielibyscie czas na obranie, tradycyjne
> utarcie i zjedzenie i jeszcze czas na relaks na kanapie

a po co sie meczyc, skoro mozna zastosowac maszyne i jeszcze miec czas
na posiedzenie w necie???
jedno drugiego nie wyklucza ;)
pozdrawiam
Dogma

14. Data: 2006-01-22 16:37:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Jan 2006 23:16:26 +0100, "JerzyR"
<j...@o...usunto.pl.ua> wrote:

>Nigdy sam nie robilem plackow ziemniaczanych i zastanawiam sie czy robot
>kuchenny trze ziemniaki na placki?
>Np taki
>http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/ca
talog.jsp?fhquery=fh_secondid%3Dhr7745_80_pl_consume
r%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fpl_PL%2Fcategorie
s%3Ccatalog_pl_consumer%2Fcategories%3Ckitchen_appli
ances_gr_pl_consumer%2Fcategories%3Ckap_foodprocessi
ngandmixing_ca_pl_consumer%2Fcategories%3Cfm_foodpro
cessors_su_pl_consumer%26&productId=HR7745_80_PL_CON
SUMER&activeCategory=FM_FOODPROCESSORS_SU_PL_CONSUME
R&fredhopperpage=detail.jsp&activeTab=specifications
&language=pl&country=PL&catalogType=CONSUMER&proxybu
ster=UGUDM4LKQM4ATJ0RMRCSHQFHKFSESI5P

>Philips Cucuna HR 7745/80
>Z opisu cos nie moge wyczytac.
>Czy potrzebna jest jakas przystawka?
>
>JerzyR

Nie masz tarki do ziemniakow?????
tanie, malo miejsca zajmuje...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2006-01-22 17:16:46

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:15d7t15ejj4i33fsh14jif05tc6ep1rd3n@4ax.com...

> Nie masz tarki do ziemniakow?????
> tanie, malo miejsca zajmuje...

jezeli moge zastapil pol godziny tarcia na 20 sekund, to czemu nie?:)

16. Data: 2006-01-22 18:01:47

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisal(a):

> moim mulineksem 2 kg ziemniakow tre jakies 20-30 sekund, wiec mi nie
> zaimponowalas:)

<lol> - za to Ty mi bardzo -he,he,he...
Chyba załamie się nerwowo, że takiego mulineksa jeszcze nie mam :P
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

17. Data: 2006-01-22 19:01:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zapomniałem można dokupić przystawkę do obierania ziemniaków za 118 zł,
> poszukaj na stronie Zelmera

Za 118,- (!) drogie te placki ;)
Uzywam starego robota (Philipsa). Zakladam noz do miesa + drobna tarczka do
warzyw, i to wystarczy. Placki wychodza jak ta lala :)
Ponoc zeby placki wyszly chrupiace trzeba je potraktowac tylko tarczka do
warzyw - jeszcze nie probowalam tej metody...moze kiedys.

Iwona
//Kto nie chce-szuka powodu, kto chce-szuka sposobu//

18. Data: 2006-01-22 19:39:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jan 2006 18:16:46 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:15d7t15ejj4i33fsh14jif05tc6ep1rd3n@4ax.com...

>jezeli moge zastapil pol godziny tarcia na 20 sekund, to czemu nie?:)

Tysz prawda...ale :
1. ILE tych kartofli trzesz, jesli pol godziny?
2. Ile czasu myjesz maszyne po tarciu?

Pierz, czasowo oszczednosciowy (albo leniwy - zalezy, z jakiego
punktu widzenia sie patrzy)
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2006-01-22 20:01:37

Od: "Kasik" <p...@f...fuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dogma" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> a po co sie meczyc, skoro mozna zastosowac maszyne i jeszcze miec czas
> na posiedzenie w necie???
> jedno drugiego nie wyklucza ;)
> pozdrawiam
> Dogma

oj, po co sie meczyc! przeciez w zyciu to najpiekniejsze to meczenie sie:)
samochody, telefony, pralki, zmywarki, roboty kuchenne, mixery, komputery, a
czasu coraz bardziej brak, czas ucieka i czasami traci sie te chwile
spedzone razem wspolnie przy przygotowywaniu posilkow, rozmowach i zyciu..:)

20. Data: 2006-01-22 20:03:59

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na przyklad jestem slaba w rekach i z checia zamienilam bolace
przedramiona i otarte palce na tarcze do tarcia ziemniaków w robocie Philips
Comfort, nawet kosztem przedluzenia zmywania o pare minut.
--
Nika
Pisz tutaj

Chlebek z automatu raz jeszcze- kukurydziany
królik
B. prosze o opinie na temat piekarnikow el. Indesit
ceasar salad - potrzebuję przepis na sosik :)
wieraszczaka