czym walczyc z komarami ?

1. Data: 2002-05-13 06:10:16

Temat: czym walczyc z komarami ?
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak walczycie z komarami na działkach ?
Może są jakieś skuteczne proste sposoby, bo ciągłe pryskanie się off-em
niestety nie jest za bardzo trwałe ... i działa za bardzo miejscowo...
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
BB

2. Data: 2002-05-13 08:55:03

Temat: Re: czym walczyc z komarami ?
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może są jakieś skuteczne proste sposoby, bo ciągłe pryskanie się off-em
> niestety nie jest za bardzo trwałe ... i działa za bardzo miejscowo...

Polecam spróchniałe drewno. Zapalasz to to w metalowym pojemniku (ja uzywam
metalowy talerz), mozna wspomóc podpałką do grila, potem toto gasisz i niech
się żarzy i dymi. A jak rozpalisz kilka takich punktów i ustawisz naokoło to
bez względu na kierunek wiatru zawsze będzie wialo do ciebie. Jeżeli się
przemieszczasz to możesz toto przemieszczać razem z sobą.
A co do offów i tego typu środków - staram się omijać to z daleka bo tak
naprawdę to nie znamy długotrwałych skutków działania chemii na ciele. Chemia
to chemia a skóra to skóra. Czy ktokolwiek będzie kojarzył, ze np. jak się
pojawi jakaś zmiana skórna po kilku latach to będzie to związane z użytym
środkiem na komary ??
pozdrawiam
Iwoszek

3. Data: 2002-05-13 12:30:46

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> [...]
> pojawi jakaś zmiana skórna po kilku latach to będzie to związane z użytym

Sposób moze i skuteczny ale czy nie przypomina to troche zamiany siekierki
na kijek. Pozbedziemy sie komarów ale będziemy nekani dymem z puszek. Tak
naprawde to myslę ze nie ma skutecznego sposobu na walke z komarami czy
meszkami. wiem ze jest to trudne ale chyba musimy z nimi zawrzec pokój bo i
tak będziemy na przegranej pozycji.:-))

4. Data: 2002-05-13 12:47:59

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naprawde to myslę ze nie ma skutecznego sposobu na walke z komarami czy
> meszkami. wiem ze jest to trudne ale chyba musimy z nimi zawrzec pokój bo
Pokój!?
A jezeli jedna meszka potrafi u mnie wywolac ból calej nogi lacznie z
opuchlizna i goraczka do 38.0?
Dlatego pokoju nie bedzie!!!! (na razie staram sie chodzic w dlugich gaciach
a rece i twarz proboje bronic on-line...)
Z bzyczacym pozdrowieniem......... gzresiek

5. Data: 2002-05-13 13:34:59

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abocln$sko$...@n...onet.pl...

> [...]
gaciach
> a rece i twarz proboje bronic on-line...)
> Z bzyczacym pozdrowieniem......... gzresiek

P.S
Ja wywiesiłem białą flaę:-))

6. Data: 2002-05-13 17:50:59

Od: "Marcel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak walczycie z komarami na działkach ?
> Może są jakieś skuteczne proste sposoby, bo ciągłe pryskanie się off-em
> niestety nie jest za bardzo trwałe ... i działa za bardzo miejscowo...

najlepszy sposob to moskitiera, lepszego sposobu nie wymyslono :) a
moskitierze lampa spaljaca owady
w tym roku buduje z firanki zaplecze na wieczory

Marcel

7. Data: 2002-05-13 20:51:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> naprawde to myslę ze nie ma skutecznego sposobu na walke z komarami czy
> meszkami. wiem ze jest to trudne ale chyba musimy z nimi zawrzec pokój bo

a co sadzicie o roslince KOMARZYCY
podobno odstrasza ona komary
?
z pozdrowienaimi i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2002-05-23 11:54:03

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. Obok jest zapuszczony park szpitalny,
mnostwo komarow bylo zeszego lata,
teraz tez sie znowu pojawiaja.
Off nie dziala, te komary jakies wioskowe sa,
niekumate.

Podobno sa jakies preparaty biologiczne, selektywnie dzialajace
na larwy meszek i komarow. Simulin czy jakos tak.
Wie ktos gdzie mozna takie opryski zamowic?

Pozdrawiam,
MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

9. Data: 2002-05-23 14:22:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno sa jakies preparaty biologiczne, selektywnie dzialajace
> na larwy meszek i komarow. Simulin czy jakos tak.
> Wie ktos gdzie mozna takie opryski zamowic?

Zobacz:
http://www.proszynski.pl/czasopisma/swiatnauki/2001/
08/04.html
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

10. Data: 2002-05-23 15:45:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na larwy meszek i komarow. Simulin czy jakos tak.
> Wie ktos gdzie mozna takie opryski zamowic?

Prawie wszystko na ten temat:
http://www.nmagro.pl/pdf/komary.pdf
www.opisik.pulawy.pl/Materialy.pdf
Uwaga na Trebon, szkodzi pszczołom.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa
"Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably
is."

Jaka kosiarka reczna
ARBUZY - jak uprawiac ?
Gdzie kupie meble ogrodowe?