czym wymyc odplyw w wannie

1. Data: 2006-12-19 13:02:32

Temat: czym wymyc odplyw w wannie
Od: "Agnieszka" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani pomozcie. Okazalo sie po kupieniu mieszkania ze z rury odplywowej w
wannie brzydko pachnie. Czy mozna to jakos wymyc, ew. wyplukac? Myslalam zeby
tam wlac Chlorox albo jakies Ace? wszystkie rury sa szczelne. Co wy na to?
pozdr
Aga

2. Data: 2006-12-19 13:48:27

Temat: Re: czym wymyc odplyw w wannie
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zeby
> tam wlac Chlorox albo jakies Ace? wszystkie rury sa szczelne. Co wy na to?

mi zawsze pomaga Kret. Najpierw wlewam do odpływu wrzątek, potem tego kreta,
po jakich 15 min znowu zalewam wrzatkiem, aby się tam wszystko ładnie
wygryzło. Uwaga, trzeba zamknąć łazienkę i otworzyć okno (jesli takie jest).
Zrobić co trzeba i wyjść z pomieszczenia, bo opary są gryzące i duszące.

3. Data: 2006-12-19 13:57:28

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby

Ile już tam mieszkacie?
Smrodek to raczej wina syfonu.Syfon zalany wodą(wystarczy spuścić wodę z
wanny) nie powinien przpuszczać żadnych zapachów. Trzeba zajrzeć pod wannę i
sprawdzić czy przypadkiem nie jest uszkodzony-woda może się nie lać na
zewnątrz, dziura może być u góry.

> [...]
> jest).
> Zrobić co trzeba i wyjść z pomieszczenia, bo opary są gryzące i duszące.

Z tym wrzątkiem w wannie to uważaj, bo rury są różne ;-) A kret jest bardzo
dobry ale na zatkane rury.

4. Data: 2006-12-19 13:57:58

Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik *Agnieszka* napisał(a):

> [...]
> odplywowej w wannie brzydko pachnie. Czy mozna to jakos wymyc, ew.
> wyplukac? Myslalam zeby tam wlac Chlorox albo jakies Ace? wszystkie

Lepiej sprawdź, czy wanna ma syfon, bo jeśli nie i jest po prostu rurą
podłączona do głównej rury kanalizacyjnej, to wszelkie zabiegi będą
krótkotrwałe.

--
Big Jack
//////

5. Data: 2006-12-19 16:38:28

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał T" <l...@N...pl> napisał w wiadomości

> Z tym wrzątkiem w wannie to uważaj, bo rury są różne ;-) A kret jest
> bardzo dobry ale na zatkane rury.

Wodorotlenek sodu (główny sładnik kreta) jest dobry na wszystko. Na pewno na
przeczyszczenie rur ze smrodliwych osadów i naleciałości na ściankach tez.
Rurom sie nic od ługu sodowego nie stanie - spokojna głowa. Gorąca woda im
też nie szkodzi.
Polecam kreta zdecydowanie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

6. Data: 2006-12-19 18:18:07

Od: " zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> napisał(a):

> Lepiej sprawdź, czy wanna ma syfon, bo jeśli nie i jest po prostu rurą
> podłączona do głównej rury kanalizacyjnej, to wszelkie zabiegi będą
> krótkotrwałe.

Może buć syfon, tylko pion zarośnięty, albo zatkany wylot na dachu i
spuszczana zewsząd woda wyciąga wodę z syfonu. Pomoże udrożnienie /wymiana/
pionu kanalizacyjnego albo napowietrzacz na końcu instalacji domowej

7. Data: 2006-12-20 06:43:16

Od: "Agnieszka" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim. prawde mowiac nie sprawdzalam czy jest syfon na przy
odplywie wanny. musze zobaczyc.
dzieki wielkie
Aga

8. Data: 2006-12-20 10:45:50

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kreta,
> po jakich 15 min znowu zalewam wrzatkiem, aby się tam wszystko ładnie

O jakim wrzątku mówisz? O takim wrzątku z czajnika czy wystarczy najbardziej
gorąca woda z kranu?

Sylwia

9. Data: 2006-12-20 13:26:44

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Myslalam

> O jakim wrzątku mówisz? O takim wrzątku z czajnika czy wystarczy

może i goraca woda z kranu wystarczy, ale ja zawsze gotuję w czajniku.
Po takiej gorącej wodzie efekt jest dużo lepszy.

10. Data: 2006-12-20 13:50:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
http://panslavista.bloog.pl/
"syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> może i goraca woda z kranu wystarczy, ale ja zawsze gotuję w czajniku.
> Po takiej gorącej wodzie efekt jest dużo lepszy.

Po pierwsze nie sikac do wanny (nawet dzieci), po drugie zastosować kwas
solny - nalać do syfonu. Inna opcja: soda we wrzątku - ta zmydla tłuszcze i
rozpuszcza inne osady.

Czajnik elektryczny taniej od płyty ceramicznej?
Zamki z wspólnym kluczem
ciekawy adres porownujacy sprzety
Whirlpool AWT 5125
Projekt ogrodu - zimowa zniżka 10%