czym zasiać literki na trawniku?

1. Data: 2002-03-21 13:23:46

Temat: Re: czym zasiać literki na trawniku?
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:a7cnhd$pj5$1@news.tpi.pl...
> [...]
rozsiania
> czegoś niedrogiego acz mocnego na tyle, że przebije się i utrzyma w
trawie.
> Sianie musi być powierzchniowe, bo zamysł jest konspiracyjny, a trawnik
nie
> mój. W dodatku czasem się go kosi, więc kwiatostany na wysokości
kilkunastu
> centymetrów nie mają szans na przetrwanie. Czy jest to wykonalne? Jakich
> roślinek użyć, kiedy siać? Proszę o wszelkie merytoryczne uwagi, wskazówki
> pomysły. Zapewniam, że przedsięwzięcie nie ma nikogo urazić, a wręcz

Ale to zaziete nasienie!!! Z tego co dalo sie zaobserwowac, to koszenie
przetrzymuja stokrotki. Ale pewnie musialbys nieco ziemie pod te litery
pohakac. Masz Chlopie fantazje! Jutro spytam sie mojego sprzedawcy w
ogrodniczym sklepie. Moze ma jakis pomysl.

tez Irek

2. Data: 2002-03-21 13:32:51

Temat: czym zasiać literki na trawniku?
Od: "Irek" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

roślinek użyć, kiedy siać? Proszę o wszelkie merytoryczne uwagi, wskazówki i

3. Data: 2002-03-21 14:13:06

Temat: Odp: czym zasiać literki na trawniku?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mój. W dodatku czasem się go kosi, więc kwiatostany na wysokości
kilkunastu
> centymetrów nie mają szans na przetrwanie.

Jedyne, co mi się nasuwa, to jakieś jednoroczne trawy, kontrastowe w
kolorze. Tylko jakoś nie pamiętam, jakie:( I doskonała byłaby dąbrówka, ale
jej się nie sieje, tylko sadzi.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-03-21 23:31:02

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie "napisz" jakiegos brzydkiego wyrazu ! :)))
Ale pomysł czadowy ... Bedzie zachwycona !

5. Data: 2002-03-22 03:58:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Mlecze (mniszki)? Przebijaja sie i utrzymuja bez klopotu.
Tyle, ze powszechnie sa uznane za chwasty. Podobnie osty.
Moze wiec rudbekia? W trawie ladnie wyrasta, ale na ogol
dopiero pozna wiosna lub latem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-03-22 10:16:58

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Trawnik jest czesto koszony, to dabrowka raczej nie wytrzyma. Te trawy to
swietny pomysl. Tylko one zapewne wytrzymaja koszenie. Nasiona traw chyba
mozna kupic gdzies w sieci.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

7. Data: 2002-03-22 19:11:34

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Wracam do mojego pytania sprzed paru miesięcy, kiedy to z uwagi na zimową
> porę nie znalazło szerszego odzewu.

Proponuję białą koniczynę. Koszenie jej nie szkodzi bo jest bardzo niska.
Trudno ją usunąć nawet chemicznie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2002-03-25 06:38:16

Od: "Irek" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, dzięki.

Skłaniam się ku koniczynce.

Irek

9. Data: 2002-03-26 07:29:25

Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że już za późno, ale doskonałe byłyby krokusy. Kwitną zanim jeszcze
rozpocznie się koszenie i szybko wyrastają. Wcale też nie zachwaszczają
trawnika.

Marek

10. Data: 2002-03-26 07:34:14

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of MB

> [...]
>rozpocznie się koszenie i szybko wyrastają. Wcale też nie zachwaszczają

CO do sadzenia krokusow to pomysl niezly z tym ze nalezy wstrzymac sie z
koszeniem trawnika, dopoki nie zakoncza wegetacji.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

Oczko wodne
zywopłot z buka
komary !!!
emil.szymanski@e-bi.com. pl
Gdzie kupic nasiona kaktusow i sukulentow?