czym zaskoczyc mezczyzne?

1. Data: 2003-02-04 01:16:38

Temat: czym zaskoczyc mezczyzne?
Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
nooo wkopalam sie ze cos zrobie i mimo ze nawet jakos radze sobie w kuchni
(choc jestem poczatkujaca) ale jakos mam malo pomyslow:((
wiem,ze ma byc cos miesnego....i niekoniecznie skomplikowanego zebys mi sie
udalo i zeby zaskoczyc:))moze ma ktos jakies propozycje?

--
pozdrawiam cieplutko
Agata Mryczko

1. Data: 2003-02-04 03:33:53

Temat: Re: czym zaskoczyc mezczyzne?
Od: "bolek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> wrote in message
> [...]
> Agata Mryczko
> a...@g...univ.gda.pl
>

> E tam nic trudnego. Skorzystaj z tego linku tam mozna dostac swierze
miesko z kotka lub pieska. Albo prosciej: kupic jakies danie z chinskie lub
wietnamskie. Oni zawsze maja swierze miesko prosto z tej stronki:
http://www.tc.ciechanow.pl/modules.php?name=News&fil
e=article&sid=1296

1. Data: 2003-02-04 07:11:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 02:16:38 +0100, "Agata Mryczko"
<a...@g...univ.gda.pl> wrote:

> [...]
>wiem,ze ma byc cos miesnego....i niekoniecznie skomplikowanego zebys mi sie
>udalo i zeby zaskoczyc:))moze ma ktos jakies propozycje?

wyskoczyc w skompym acz wykwintnym stroju (sosie?) do mezczyzny
zza drzwi, z kieliszkiem szampana. jakby nie byl zaskoczoony to
bym sie zdziwila....

Trys pierzasty

ewentualnie mozna bez stroju. o jedzeniu pogadacie pozniej, mysle
ze jakbys wyskoczyla i zawolala - a jajeczncie chcesz? to sie
zgodzi...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-04 07:51:19

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:hopu3vkf1l3tco35ehnfvonfojmdl4te8c@4ax.com...

> ewentualnie mozna bez stroju. o jedzeniu pogadacie pozniej, mysle
> ze jakbys wyskoczyla i zawolala - a jajeczncie chcesz? to sie
> zgodzi...
> K.T. - starannie opakowana

no ja wlasnie cos takiego ogladalam, maz mi przyslal jako jpg:
na zdjeciu widac mloda i ponetna osobe z szerokim usmiechem, dlugimi braz
wlosami, stojaca w korytarzu na wlasnych kopytkach, ale glowe to ona miala
miedzy nogami, a lapkami trzymala sie za nozki, jednym zdaniem: zlozyla sie
jak scyzoryk w czarnym gorseciku. Na wystajacej pupie stal kieliszek z
martini, w tle lezaly porozrzucane dzieciece klocki, a na pierwszym planie
widac meska reke z aktowke i kawalek garnituru.
Calosc byla podpisana: tak nalezy witac meza

Za pare godzin moj maz przychodzi z pracy, otwierajac sobie drzwi z kluczem,
pakuje sie do pokoju, po czym rozczarowany stwierdza:
"no, widze, ze nie zastosowalas sie do instrukcji" :-)))))))))))))))))

wkn

1. Data: 2003-02-04 08:50:13

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem,ze ma byc cos miesnego....i niekoniecznie skomplikowanego zebys mi sie
> udalo i zeby  zaskoczyc:))moze  ma ktos jakies propozycje?

Pewnie Ci tym nie pomoge, ale mnie udalo sie ostatnio zaskoczyc i uszczesliwic
meza, gotujac mu na obiad... szare kluski z boczkiem i bialym serem :).
Musielibyscie widziec jego rozanielona mine... Do tej pory odmawialam wykonania
tej potrawy, poniewaz nie czulam sie na silach sprostania wspomnieniu, jak to
meza mama robila :). Gdy moj maz odwiedza babcie, to ona zawsze mu te kluski
robi, bo on taki biedny, zona mu nie gotuje... A tu - prosze, sa szare
kluski :).
Niewtajemniczonych informuje, ze szare kluski sa to kluski kladzone, ktore robi
sie z tartych ziemniakow (surowych), jajka i maki. Istotnie jest to pyszna
sprawa i polecam.

A dla Ciebie propozycja: pieczarki nadziewane mielonym miesem i panierowane.
Podawac z ziemniakami z wody i jakas surowka, najlepiej troche kwasna (moga byc
buraczki). Obiad - pychotka, niezbyt skomplikowany i wykwintny, ale powinno
zadzialac. Jesli sie zdecydujesz daj znac, to podam szczegoly,

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-04 09:12:06

Temat: Odp: czym zaskoczyc mezczyzne?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Mryczko <a...@g...univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b1n495$p19$...@k...task.gda.pl...

> wiem,ze ma byc cos miesnego....i niekoniecznie skomplikowanego zebys
mi sie
> udalo i zeby zaskoczyc:))moze ma ktos jakies propozycje?

Witam po raz pierwszy na grupie :-)

Moge Ci polecic "mieso marynarza" (mieso, ziemniaki, cebula, tymianek,
ciemne piwo :-) ), jak jestes zainteresowana, to podam przepis (jak
wroce ze spaceru z moim mlodszym mezczyzna, to przetlumacze i moge
podeslac). Robi sie latwo (ale samo gotowanie trwa dosc dlugo) i moze
chwilke "czekac" na glownego odbiorce ;-).

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-02-04 09:14:20

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b1o04c$o8u$1@news.onet.pl...

> [...]
> podeslac). Robi sie latwo (ale samo gotowanie trwa dosc dlugo) i moze
> chwilke "czekac" na glownego odbiorce ;-).

ja chetnie skorzystam z przepisu, i o tych nadziewanych miesem pieczarkach
tez :)

wkn

1. Data: 2003-02-04 10:14:34

Temat: Re: czym zaskoczyc mezczyzne - pieczarki (P)
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ja chetnie skorzystam z przepisu, i o tych nadziewanych miesem pieczarkach
> tez :)

Moj przepis jest w zarysach oparty na przepisie, ktory kiedys wyczytalam na
grupie.
Pieczarki - dosc spore, pozbawiam nozek i siekam je mozliwie drobno.
1 nieduza cebula - rowniez drobno posiekac.
Ser zolty - niewielki kawalek (5-10 dkg?) - pokroic w drobna kostke.
1/2 kg miesa mielonego doprawic pieprzem, sola, wbic jajko, dodac posiekane
nozki pieczarek, cebule i ser, wyrobic dokladnie. Mozna dosypac bulki tartej
dla uzyskania zwiezlejszej konsystencji. Nadziewac kapelusze, panierowac w
jajku i bulce tartej. Smazyc na oleju na niezbyt duzym ogniu, bo trzeba dluzsza
chwile to smazyc, zwlaszcza od strony kapelusza :).
Trudno okreslic ilosc pieczarek, zalezy to od ich wielkosci. Mnie przewaznie
zostaje troche mieska i smaze z niego normalne mielone kotleciki. Sa one
rowniez wyjatkowo smaczne z uwagi na dodatek pieczarek i sera.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-04 10:25:36

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bolek <b...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WvG%9.1269$Z...@n...bellglobal.com.
..

> [...]
lub
> wietnamskie. Oni zawsze maja swierze miesko prosto z tej stronki:

:((((
kurcze to nie chodzi o to zeby kupic gotowy produkt, tylko cos zrobic
konkretnego

--
pozdrawiam cieplutko
Agata Mryczko

1. Data: 2003-02-04 10:28:36

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:h...@4...com..
.

> [...]
>
> ewentualnie mozna bez stroju. o jedzeniu pogadacie pozniej, mysle
> ze jakbys wyskoczyla i zawolala - a jajeczncie chcesz? to sie

jaaaaaasne:)) wyskoczyc w skompym stroju da sie zrobic.;))
z fajnym daniem to sie zgadzam tylko nooo wlasnie z jakim???

--
pozdrawiam cieplutko
Agata Mryczko

bogracz