czym zmyc farbe do wlosow z wanny?

1. Data: 2006-05-10 19:54:41

Temat: czym zmyc farbe do wlosow z wanny?
Od: " kaliaa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilsimy miezzkanie i niestety poprzednia wlascicielka zabrudzila farba do
wlosow wanne(wanna usiana jest wiloma ciemnymi plamami) :(. Ta farba niczym
nie schodzi jest jakby wzarta?, moze ktos zna jakis srodek ktory sobie
poradzilby z takimi plamami?

2. Data: 2006-05-12 09:02:25

Temat: Re: czym zmyc farbe do wlosow z wanny?
Od: mike <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaliaa napisał(a):
> [...]
> nie schodzi jest jakby wzarta?, moze ktos zna jakis srodek ktory sobie

jaka wanna: akryl, blacha czy moze żeliwo?

3. Data: 2006-05-12 09:45:40

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " kaliaa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niczym
> nie schodzi jest jakby wzarta?, moze ktos zna jakis srodek ktory sobie

a może to nie farba do włosów tylko coś innego. Mnie nie raz zdarzyło się
zachlapać wannę farbą, ale zawsze po jakimś czasie schodziła, tzn wymywała
się

4. Data: 2006-05-12 13:54:25

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e3tge1$2f7$1@inews.gazeta.pl
Od: kaliaa <k...@N...gazeta.pl>
Było:
> kupilsimy miezzkanie i niestety poprzednia wlascicielka
> takimi plamami?

Jak nie zejdzie to zakryj - pomaluj.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

5. Data: 2006-05-12 20:05:28

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno to farba
wanna wyglada na plastikowa?
jest narozna, ale to chyba niesitotne, mysle ze to plastik, bo ona jest
ciepla, ale moze to cos innego?

6. Data: 2006-05-13 05:10:03

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niczym
> nie schodzi jest jakby wzarta?, moze ktos zna jakis srodek ktory sobie

Ja wszelki brud, plamy usuwam Brudpurem. Brudpur Voigta to naprawde genialny
środek.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

7. Data: 2006-05-13 06:08:08

Od: " kaliaa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 <l...@w...pI> napisał(a):

> Użytkownik " kaliaa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja wszelki brud, plamy usuwam Brudpurem. Brudpur Voigta to naprawde
genialny
> środek.

a gdzie mozna kupic ten srodek? czy jest w jakichs supermarketach?

8. Data: 2006-05-13 08:14:28

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " kaliaa" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> genialny
>>
> a gdzie mozna kupic ten srodek? czy jest w jakichs supermarketach?

Najblizej Grodziska jest sklep w Milanówku przy Warszawskiej (maly market
chemiczny blisko stacji - nie pamiętam nazwy), który to ma.

9. Data: 2006-05-13 09:11:58

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> Ja wszelki brud, plamy usuwam Brudpurem. Brudpur Voigta to naprawde
> genialny środek.

Ja takze jestem zwolenniczka brudpura i to od wielu lat (i ogolnie
preparatow Voita), ale nie sadze, zeby w tym przypadku byl pomocny. On
raczej do innego typu zabrudzen.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

10. Data: 2006-05-13 09:38:12

Od: " kaliaa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 <l...@w...pI> napisał(a):

> [...]
> chemiczny blisko stacji - nie pamiętam nazwy), który to ma.
>

> lesio a Ty skad wiesz ze ja jestem z grodziska? :)

Czym zmyć resztki
Brak poziomu wody
Pelnienie funkcji czlonka rady nadzorczej w spni mieszkaniowej
Czym uszczelnić strop/podłog
dlugie przyłacze gazu