czysta woda

21. Data: 2006-05-31 22:05:03

Temat: Re: czysta woda
Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Złodziej marzeń.
> I GWno prawda.
> Ale nie chce mi się wykładać.

To po cholere piszesz marketingowy belkot domokrazcy z "cudownym"
filtrem za "atrakcyjna cene"??

> Nie masz racji.

Zajbiscie mocny argument. Moze powiesz mi ile stacji uzdatniania wody
oddales do uzytku, w ilu ustawiales konkretne parametry wody??

> W gruncie rzeczy [ciach ...]

W gruncie rzeczy to mowisz same truizmy wyczytane na stronkach OS.

> Ogólna zasada - łatwiej, taniej i zdrowiej usunąć wszystko z wody i
> później dodać do niej to, co jest z różnych powodów (np smak) przydatne,
> niż się truć z powodu opinii pajaców, którym brak wiedzy, a filtra nie
> kupili i pełnią z zazdrości rolę ekspierdów.

Buahahaha - wiesz co - twoj psychoanalityk musi byc bogatym czlowiekiem!
Najpierw twierdzisz ze nie znaczenia ze w wodzie nie ma nic procz H20 a
potem mowisz ze lepiej dodac sztucznie "mineraly".
Palnij sie w leb - najlepiej ta swoja ciezka zeliwna patelnia.
A role pozal sie Boze eksperta od wszytkiego pelnisz Ty - ale nie martw
sie wspolczesna medycyna i farmakologia poczynily spore osiagiecia i
sadze ze z pewnoscia da sie to u Ciebie leczyc.

I EOT - bo nei zamierzam karmic kolejnego bezsensownego flejma z Twoim
udzialem.
I PLONK - coby sie ta grupe latwiej przegladalo.

pzdr
robbi

22. Data: 2006-05-31 22:46:23

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Cienias.

Grubas :-)))

--
richo

23. Data: 2006-06-01 08:58:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"robbi" <r...@n...frompoznan.com> wrote in message

> [...]
>
> Zajbiscie mocny argument. Moze powiesz mi ile stacji uzdatniania wody
> oddales do uzytku, w ilu ustawiales konkretne parametry wody??

A po co ci ta wiedza? Pracujesz dla fix_pokusa? ;-P))))))))))))))))))))

I nie szukaj ekspierdów na stacji paliw, stracili na sprzedaży wody
destylowanej - z RO woda jest wystarczająco czysta aby ją wykorzystać do
zrobienia elektrolitu...

24. Data: 2006-06-01 18:54:48

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał:

> "aga" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
s.com...

> [...]
ps.com...

> [...]
s.com...

A Ciebie za te popiątne cytowania to na rożenek... i przypiekać... :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 62.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

25. Data: 2006-06-01 19:07:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> A Ciebie za te popiątne cytowania to na rożenek... i przypiekać... :>

He..he, męka dla ciekawskich i zazdrosnych... :-P)))

sos do szparagów
PRoszę o ocenę prasóki
Czy ktoś to jadł?
Gotowanie pięć przemian