czyszczenie parkietu Merbau ???

1. Data: 2006-05-05 18:52:06

Temat: czyszczenie parkietu Merbau ???
Od: "jacek p." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Miesiąc temu położono mi na podlogach piękny parkiet Merbau. Do tej pory
zmywany był tylko wodą. Ponoć woda dla niego to za dużo, bo słyszałem że
toleruje tylko delikatnie wilgotną szmatkę. Czy ktoś z Was posiada taki
parkiet, lub zna się na tym jak go czyścic i może mi coś poradzić.
Z góry dziękuję
Jacek

2. Data: 2006-05-06 03:58:52

Temat: Re: czyszczenie parkietu Merbau ???
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek p." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> toleruje tylko delikatnie wilgotną szmatkę. Czy ktoś z Was posiada taki
> parkiet, lub zna się na tym jak go czyścic i może mi coś poradzić.

Panelin Voigta. Sidolux LAkmy.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2006-05-10 08:18:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek p. napisał(a):

> [...]
> toleruje tylko delikatnie wilgotną szmatkę. Czy ktoś z Was posiada taki
> parkiet, lub zna się na tym jak go czyścic i może mi coś poradzić.

A, nie dostałes specjalnych srodków od firmy która Ci układala?
Powinienes miec albo specjalne mydło do podłóg olejowanych albo taki
specjalny srodek do podłóg lakierowanych.Z tym ze kazda firma ma swoje
srodki. Absolutnienie nie myj woda i nie kupuj g.. w marketach
--
Gosia

4. Data: 2006-05-10 08:19:42

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisał(a):

> Panelin Voigta. Sidolux LAkmy.

Sidolux, najbardziej niszczacy podłogi srodek jaki wymyslono;-(Sidoluxem
to sobie mozna ale nagrobek umyc

--
Gosia

5. Data: 2006-05-10 14:48:14

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sidolux, najbardziej niszczacy podłogi srodek jaki wymyslono;-(Sidoluxem
> to sobie mozna ale nagrobek umyc

JA osobiscie używam Panelin, a Sidolux podalem tylko po to , by nie zostac
posadzonym o reklamowanie 1 środka.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.
Lou Reed - Perfect Day

osprzęt elektroinstalacyjny www.elektroklik.pl
Gigantyczne rachunki za wodę :(
Lodówka Minsk16a