dania z krewetek

1. Data: 2006-06-12 18:55:09

Temat: dania z krewetek
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:O)
jakie dania z krewetek najbardziej lubicie i jesli mozna to prosze rowniez o
podanie przepisu.
Asienka
z pozdrowieniami

2. Data: 2006-06-12 22:42:16

Temat: Re: dania z krewetek
Od: "Michal Gwiazdowski" <mihiber@SKASUJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in message news:e6kda7$g7l$1@opal.futuro.pl...
> witam:O)
> jakie dania z krewetek najbardziej lubicie i jesli mozna to prosze rowniez
> podanie przepisu.

Mnie najbardziej smakują podsmażone krewetki w maśle czosnkowym. Przepisu
nie podaję, bo cóż tu opisywać. Danie może mało efektowne, ale za to
przepyszne ;-)
:::mg:::

3. Data: 2006-06-13 08:41:53

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Gwiazdowski" <mihiber@SKASUJ_TOwp.pl> napisał w
wiadomości news:e6kqku$a5$1@atlantis.news.tpi.pl...

Proporcje dowolne: posiekany czosnek, posiekana natka pietruszki, trochę
posiekanego pomidora 1/3 szklanki śmietany. No i krewety.
Rozgrzać patelnię, wlać trochę oliwy dobrej gatunkowo, wrzucić krewetki +
czosnek + pietruszkę. Mieszając smażyć nie dłużej niż 1 minutę, tylko do
momentu gdy krewetki zmienią kolorek na różowy. Na koniec dodać śmietanę,
wymieszać ale już nie dusić! Ja żrem to z makaronem. Polecam

- -
pzdr
kasia amruda

4. Data: 2006-06-13 08:50:04

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam:O)
> jakie dania z krewetek najbardziej lubicie i jesli mozna to prosze rowniez
> [...]

a takie prazynki..przepis na pudełku jest..;)

Marek

5. Data: 2006-06-13 12:03:13

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia maruda" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> momentu gdy krewetki zmienią kolorek na różowy. Na koniec dodać śmietanę,
> wymieszać ale już nie dusić! Ja żrem to z makaronem. Polecam

lamerskie pytanie - rozmrażać przed smażeniem czy nie?

--
Nika
Pisz tutaj

6. Data: 2006-06-17 07:45:16

Od: "Edzka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lamerskie pytanie - rozmrażać przed smażeniem czy nie?

rozmroź
Moje krewety: na oliwie podsmażam czosnek, rozkładam krewetki i
smażę z dwóch stron (trzeba posolic i popieprzyc oczyiście) do
zmiany koloru ja bliżej nieokreślony odcień różowego (łączny
czas smarzenia 7 min). Podaję z makaronem i salatką (rukola,
winogron, orzeszki pini, sos: oliwa, ocet balsamiczny, przyprawy, sok z
cytryny).
edźka

7. Data: 2006-06-20 19:18:44

Od: Sylwia Janowicz <c...@m...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):
> witam:O)
> jakie dania z krewetek najbardziej lubicie

Najlepsze jest schrimps saganaki ( krewetki zapiekane w sosie
pomidorowym + feta)

pozdrawiam
Sylwia

Pomózcie jesli mozecie - zagineła Joasia
Marynata do kurczaka
kalmary w sosie amerykanskim - co z tym zrobic?
Nieapetyczne!
DLA TYCH, KTÓRZY...