danie z sosem worcester

1. Data: 2002-10-08 07:49:36

Temat: danie z sosem worcester
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesyłam dawno obiecywany przepis na faszerowane pomidory i papryki.

SKŁADNIKI:
Po strąku czerwonej i żółtej papryki;
2 strąki zielonej papryki;
4 duże pomidory;
25 dag ścisłego zmielonego twarogu półtłustego;
3 jaja;
4 młode cebulki;
szczypiorek;
mały słoiczek czarnych oliwek;
2-3 łyżki oliwy;
ząbek czosnku;
sok z połowy cytryny;
pół łyżeczki sosu worcester;
2 łyżki bułki tartej;
pieprz i sól.

Strąki papryki przekroić na pół i oczyścić z pestek. Z pomidorów ściąć
czubek i łyżeczką wyjąć miąższ.
Ułożyć pomidory na sitku tak, aby wyciekł z nich sok.
Do twarogu wić jaja i utrzeć na gładką masę. Dodać drobno posiekaną cebulkę
ze szczypiorkiem, oliwki pokrojone w plasterki i czosnek roztarty z solą.
Przyprawić masę pieprzem, solą, sosem worcester i sokiem z cytryny. jeśli
trzeba zagęścić bułką tartą.
Żaroodporne naczynie wyłożyć folią aluminiową posmarowaną oliwą. Napełnić
farszem pomidory i papryki - ułożyć na folii.
Upiec w gorącym piekarniku lub na grillu.
podawać z pieczywem i surówką (najlepiej z porów oraz selera naciowego).

mam nadzieję, że będzie Wam smakowało, bo mnie bardzo.

pozdrawiam,
Aseti *** GG 2390307 ***

1. Data: 2002-10-08 08:17:59

Temat: Re: danie z sosem worcester
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> Przesyłam dawno obiecywany przepis na faszerowane pomidory i papryki.

[ciach]

Mam ten sos, wiec zrobie taka papryke;-)

Tak w temacie faszerowania papryki to wczoraj, natchnieta przez Monisie
zrobilam papryke faszerowana nastepujacym farszem:

na 4 duze papryki
1 szkl. ryzu(ugotowana w 2,5 szkl. wody)
1 ser feta (wzielam ten zolty, z Mlekowity)
20 dag pieczarek
2 cebule
1 czerwona papryka

3 ostatnie skladniki zostaly drobno pokrojone i podsmazone, ryz ugotowany i
wszystko razem, lacznie z feta wymieszane, doprawione do smaku i wepchane do
przecietych na polowki - jak lodeczki - papryk.

Piekly sie ok. 1,5 godziny na blaszce, okryte folia aluminiowa, lekko
podlane woda (zeby para sie miala z czego robic;-)

Jak dla mnie wyszlo bardzo smaczne danie

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-10-09 11:05:31

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przesyłam dawno obiecywany przepis na faszerowane pomidory i papryki.

Dziekuje,
to ja grzecznie prosilam o przepis.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-10-10 06:48:06

Od: "ania331" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko <M...@i...pl> napisał(a):

> Dziekuje,
> to ja grzecznie prosilam o przepis.
>
> Monika
> --
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl

A czym można zastąpić sos worcester, a jeżeli nie można to gdzie go można
kupić w Lublinie? Pozdrawiam Anna

Zupa śliwkowa [P] - moje wkupne
Ostanio zrobiłam pycha czerwona paprykę po grezku:)
malaga - pytanie
selery
takie urządzonko do mleka