data waznosci

1. Data: 2005-07-25 14:26:54

Temat: data waznosci
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Dziewczyny, ktos tu kiedys rzucal linka do jakiegos forum, na ktorym bylo
dokladnie opisane jak odczytywac daty waznosci z zagranicznych kosmetykow.
Przegladam googla i nie moge znalezc.
Pomozecie?

m.

1. Data: 2005-07-25 15:19:56

Temat: Re: data waznosci
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
> Dziewczyny, ktos tu kiedys rzucal linka do jakiegos forum, na ktorym bylo
> dokladnie opisane jak odczytywac daty waznosci z zagranicznych kosmetykow.

Juz nie trzeba, znalazlam.

m.

1. Data: 2005-07-25 21:59:11

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokladnie opisane jak odczytywac daty waznosci z zagranicznych kosmetykow.

Hej!!a mozesz podac to jak odczytywac?
bo ja nie mam pojecia, a przydaloby sie wiedziec. z gory dzieki
Pozdrawiam
Ada

gdzie w wawie mniejsze opakowania perfum?
restylan
gdzie w Wawie buty ślubne
Poznajmy sie
avon katalog 10