Re: datura, co jej jest?

1. Data: 2003-06-29 15:07:49

Temat: Re: datura, co jej jest?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<h...@o...pl> wrote in message news:f2484d6a.0306290621.3f9de123@posting.google.com
> witam, mam problem z datur?, od niedawna li?cie a raczej ko?ce
> wygl?daj? jak poparzone i usychaj?, ro?lina ma 3-4 lata (dosta?am j?)
> i rok temu powinna zakwitn?c, ale nie kwit?a, wypuszcza tylko du?e,
> roz?orzyste li?cie i pnie sie w góre. Jesienne przyci?cie wierzcho?ka
> nic nie da?o. Ro?lina zimowa?a w komórce (zsypie) gdzie temperatura
> wynosi ok. 15-18 stopni (niemam zimniejszego miejsca oprócz dzia?ki)
> jest podlewana co 2 dni ok. 1,5l. wody z domieszk? witaminek. Wygl?da
> na to ?e to nie b?dzie ro?lina tarasowa tylko jakie? drzewo uro?nie :P

Ogromna prosba do piszacych przez Google: nie uzywajcie polskich liter!
Zostaja z tego marne znaki zapytania :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-06-29 19:11:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogromna prosba do piszacych przez Google: nie uzywajcie polskich liter!
> Zostaja z tego marne znaki zapytania :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Marne?, są najlepiej widoczne:))

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-07-01 17:33:21

Od: "Henryk Kornacki" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dature przechowywalem w piwnicy gdzie temperatura wynosila do 10
st.C.Jesienia mocno skracalem pedy.Jesli sbcialem tylko konce to wiosna
scialem mosniej a sciete galezie podzielilem na kawalki i ukorzenilem. Latem
datura wymaga obfitego podlewania. W minione gorace lata gdy stala w pelnym
sloncu to trzeba bylo podlewac nawet 3 razy dziennie. Jesli tylko nie
podlalem to liscie wiedly. Po obfitym podlaniu po godzince liscie nabieraly
turgoru. Pozostawona dluzej bez podlewania tak wiednie ze jest juz nie do
uratowania.

znowuż galeria
dla milosnikow winorosli
Życzenia