dedykacja ukladaczom reg. wynagradzania

11. Data: 2005-01-04 06:36:23

Temat: Re: dedykacja ukladaczom reg. wynagradzania
Od: "ianus" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:crc8a0$t1i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W świetle obecnych uregulowań,
> (obowiązku zmian w regulaminach wynagradzania)

Nie ma takiego obowiązku - jest tylko zapis o corocznym uchwalaniu
regulaminu - a to zdecydowanie nie to samo.

> Wychowawca bawi się w biurokrację liczenie średnich, rozliczanie z godzin
> obecności/nieobecności itd, które "psu na budę..."?
> Wychowawca klasy, dostaje tyle "dodatku funkcyjnego", przez miesiąc, ile
> nauczyciel za godzinę korepetycji!

To dlaczego w niektórcyh szkołach nauczyciele aż się biją o wychowawstwa - z
miłości do uczniów?

> Może radni by oddali, np. 0,1% swoich diet, solidarnie kończąc ten wstyd?

To u nas by było miesięcznie 3 złote od radnego...

Pozdr.
JS

12. Data: 2005-01-04 11:44:42

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ianus" <R...@o...pl> wrote in message

> To u nas by było miesięcznie 3 złote od radnego...
bez przesady

13. Data: 2005-01-04 21:19:45

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ianus" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
<...>
> Nie ma takiego obowiązku - jest tylko zapis o corocznym uchwalaniu
> regulaminu - a to zdecydowanie nie to samo.
Jak Organ -wójt/starosta zmieni, to na tej podstawie szkoła ustali swój
podległy.
Prawie wszytkie, w szkołach sie zmienią.

> To dlaczego w niektórcyh szkołach nauczyciele aż się biją o wychowawstwa -
> miłości do uczniów?
<...>
Udajesz -prawda?
Jest niż DemoGraficzny.
Z miłości do... pensum.
Jak jednej godzinki (czasem) zabraknie, mogą być tego, "wielkie reperkusje".
A rozliczenie "belfrady " jest roczne.
Czasem, o ułamki tzw. "godzin" chodzi.

> To u nas by było miesięcznie 3 złote od radnego...
<...>
Od Wójta i całej świty....to i na bilet (w jedną stronę)
do ucznia/wychowanka wystarczy 8-)
Bo o delegacjach, w takich sprawach pomarzyć tylko można.
A gaz drożeje..
Tak sobie myślę.
W ramach sławnych "40-tu godzin pensum"
Wypiszę w rozliczeniu:
"Spacer pieszy, celem konsultacji z rodzicami spraw wychowawczych"
28 km ( w jedną stronę).
Licząc tak, (jak rozwijam) 7 km /h, już mam 8 godzin na czysto!
Jak obiad postawią, to i szkoły dietą nie obciążę?
Tylko te psy ....;;;;-)

RomanO
--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja

14. Data: 2005-01-06 22:14:15

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RomanO napisał:
> [...]
> nauczyciel za godzinę korepetycji!
> Może radni by oddali, np. 0,1% swoich diet, solidarnie kończąc ten wstyd?

w pelni poieram! :-)
a potem dyrekcja sie dziwi, ze w pracoeni komputerowej siedza
"wyznaczeni" uczniowie i licza z dzienikami te frekwencje w excelach...
a swoja droga, moja zona (tez nauczycielka) wlasnie zostala wysmiana
przez swoje starsze kolezanki (dyplomowane...) ze liczy wszystko
praidlowo wg zasad. one licza tak by wynik zadawala dyrekcje na radzie
ped...
porazka totalna!!! tai daja przyklad nauczyciele dyplomowani, ktorym
nikt 'nie moze juz skoczyc' .

pozdrawiam wszystkich stazystow!

Wodnik

Re: inwestuj w swoja wiedze