dedykcja dla b...@e...pl

1. Data: 2002-11-26 18:58:11

Temat: dedykcja dla b...@e...pl
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

POLACY ZA ABORCJĄ!!!!
Zdecydowana większość Polaków (83 proc.) jest zdania, że przerywanie ciąży
powinno być dozwolone wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez
CBOS.

Spośród tych respondentów, którzy uważają, że przerywanie ciąży powinno
być dozwolone - 41 proc. opowiada się za ograniczoną dopuszczalnością, a
29 proc. - za zakazem, ale z pewnymi wyjątkami.

Ankietowani akceptują (85 proc.) przerywanie ciąży, gdy zagrożone jest
życie matki. 77 proc. badanych sądzi również, że prawo powinno zezwalać na
aborcję, gdy zagrożone jest zdrowie matki albo gdy ciąża jest wynikiem
gwałtu, kazirodztwa (73 proc.). Prawie dwie trzecie (65 proc.) uważa, że
aborcja powinna być prawnie dopuszczalna, gdy wiadomo, że dziecko urodzi
się upośledzone.

Ponadto 44 proc. pytanych jest zdania, że przerywanie ciąży powinno być
legalne, gdy kobieta znajduje się w trudnej sytuacji materialnej, a 38
proc. ankietowanych - gdy jest w trudnej sytuacji osobistej. Najmniej osób
28 proc. - akceptuje aborcję, gdy kobieta po prostu nie chce mieć dziecka.

W społeczeństwie przeważa też opinia, że kobieta powinna mieć prawo do
decydowania o tym, czy chce urodzić dziecko czy też nie, jeśli decyzję
taką podejmie w pierwszych tygodniach ciąży (54 proc.).

Od jesieni 1996 roku stopniowo spada odsetek osób opowiadających się
zarówno za dopuszczalnością aborcji bez ograniczeń (w IX 96 r. - 15 proc.,
w X 02 r. - 13 proc.), jak i za jej całkowitym zakazem (w 96 r. - 17
proc., w 02 r. - 11 proc.). Wzrasta natomiast odsetek osób wyrażających
opinie umiarkowane - opowiadających się za ograniczeniami lub
dopuszczających pewne wyjątki. (w 96 r. - odpowiednio: 35 proc. i 27
proc., w 02 r. 41 proc. i 29 proc.).

Badanie przeprowadzone zostało przez CBOS 11-14 października br. wśród
reprezentatywnej 1231-osobowej grupy dorosłych Polaków

Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-11-26 19:04:51

Temat: Re: dedykcja dla b...@e...pl
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 19:58:11 +0100, "Elizabeth" <w...@p...com>
wrote:

> [...]
>28 proc. - akceptuje aborcję, gdy kobieta po prostu nie chce mieć dziecka.

Z powyższego wynika, że pomysł zliberalizowania obecnie funkcjonującej
ustawy nie ma poparcia większości Polaków!

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-26 19:12:17

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Amnesiac> wylosował takie:

> Z powyższego wynika, że pomysł zliberalizowania obecnie funkcjonującej
> ustawy nie ma poparcia większości Polaków!

;-D
ale elusi to nie przekona
(wyszedłeś na kretyna, przecież większość jest "za")
;-)))
strasznie mnie to rozbawiło, kolego
i w takim to dobrym nastroju udam sie na imprezkę
i wychylę tam szklanicę czegoś mocnego za twoje zdrowie!
howgh!

--
przyszła kryska do matyska.
a matysek trzask ją w pyska!

1. Data: 2002-11-26 23:26:43

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth wrote:
> [...]
> powinno być dozwolone wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez

I to jest przykład jak manipuluje się ludźmi przez tytuły artykułów.
Bo z dalszej lektóry wynika, że i owszem za ABORCJĄ jest 83% Polaków,
ale za SKROBANKAMI jest już tylko 44% Polaków z tego tylko 13% za
skrobankami "na życzenie".

Tylko powtórzę pytanie z przeszłości - co to zmienia?
Czy jak 99% Polaków będzie za tym, że Murzynów można mordować to takie
prawo uchwalimy ?

zdrówka
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-11-26 23:36:08

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth wrote:
> [...]
> CBOS.

I to jest przykład jak manipuluje się ludźmi przez tytuły artykułów.
Bo z dalszej lektury wynika, że i owszem za ABORCJĄ jest 83% Polaków,

1. Data: 2002-11-26 23:43:29

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 00:36:08 +0100, "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote:

> [...]
>Bo z dalszej lektury wynika, że i owszem za ABORCJĄ jest 83% Polaków,
>ale za SKROBANKAMI jest już tylko 44% Polaków z tego tylko 13% za

A teraz to Ty dokonałeś manipulacji. 73 proc. respondentów dopuszcza
przerwanie ciąży, gdy ta jest skutkiem przestępstwa. Chyba nie
zaprzeczysz, że to są również skrobanki?

>Tylko powtórzę pytanie z przeszłości - co to zmienia?
>Czy jak 99% Polaków będzie za tym, że Murzynów można mordować to takie
>prawo uchwalimy ?

Tak.

Amnesiac

1. Data: 2002-11-26 23:56:18

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac wrote:
> A teraz to Ty dokonałeś manipulacji.

Nie, nie dokonałem.

> 73 proc. respondentów dopuszcza przerwanie ciąży,
> gdy ta jest skutkiem przestępstwa.

To pokazuje jak ludzie NIE MYŚLĄ.

> Chyba nie zaprzeczysz, że to są również skrobanki?

Nie zaprzeczę.

> Tak.

No to uchwalimy też, że można mordować Cyganów?

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-11-27 08:03:48

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Elita.pl> wylosował takie:

> No to uchwalimy też, że można mordować Cyganów?

zacząłbym od własnego podwórka.
wyrżnijmy elity!
;-D

--
tren R
kto pisze ma klawiszka

1. Data: 2002-11-27 20:35:40

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 00:56:18 +0100, "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote:

>Nie, nie dokonałem.

Napisałeś, że za skrobankami jest tylko 44 proc. badanych. Tymczasem
jest tego 73 proc.

>To pokazuje jak ludzie NIE MYŚLĄ.

Co proszę? Można jaśniej?

>Nie zaprzeczę.

Czyli 73 proc. popiera skrobanki.

>No to uchwalimy też, że można mordować Cyganów?

Nie wydaje mi się, byśmy chcieli mordować Cyganów. Skąd w ogóle taki
pomysł?

Amnesiac

1. Data: 2002-11-27 21:12:22

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac wrote:
> Napisałeś, że za skrobankami jest tylko 44 proc. badanych.
> Tymczasem jest tego 73 proc.

Nie. Jest tylko 44% .

> Co proszę? Można jaśniej?

Nie myślą.
Te 29% ludzi mających sprzeczny pogląd po prostu nie myśli
i uznaje zabicie dziecka poczętego w wyniku gwałtu za aborcję a nie skrobankę.

> Czyli 73 proc. popiera skrobanki.

Nie. 44% popiera skrobanki.

> Nie wydaje mi się, byśmy chcieli mordować Cyganów.
> Skąd w ogóle taki pomysł?

Widzę, że masz krótką pamięć.
Powtórzę więc swoje pytanie:
Czy jeśli większość Polaków uzna, że mordowanie Cyganów
jest OK, to takie prawo można uchwalić a potem legalnie mordować?

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

dedykacja dla biuro@elita.pl