Pewnosc siebie - jak ja zwiekszyc?

1. Data: 2002-11-26 09:55:30

Temat: Pewnosc siebie - jak ja zwiekszyc?
Od: "Przemek" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie moga byc przyczyny braku pewnosci siebie
jak je zniwelowac (zlikwiowac)?
pozdr
Przemek

1. Data: 2002-11-26 10:03:20

Temat: Re: Pewnosc siebie - jak ja zwiekszyc?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie moga byc przyczyny braku pewnosci siebie

Brak doświadczenia w sytuacjach trudnych/nietypowych (może inne
przyczyny też).

> jak je zniwelowac (zlikwiowac)?

Ryzykować ;-)))

Qwax

1. Data: 2002-11-26 10:18:02

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <7...@w...pl> napisał

> Jakie moga byc przyczyny braku pewnosci siebie

Sytuacje z dziecinstwa, w ktorych sie zblazniles albo rodzice, ktorzy w
pewien sposob wmawiali ci, że jestes gorszy, slaby, beznadziejny.

Pozdrawiam Przemara

1. Data: 2002-11-26 11:56:59

Temat: Odp: Pewnosc siebie - jak ja zwiekszyc?
Od: ".:!DizzyD!:." <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemek <7...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arvgh0$tm6$...@n...ipartners.pl...
> Jakie moga byc przyczyny braku pewnosci siebie

Brak samoakceptacji

> jak je zniwelowac (zlikwiowac)?

Wmawiać sobie, że jesteś tak samo dobry (w czymkolwiek) jak inni Twoi
znajomi, albo nawet od nich lepszy. Nie mam na myśli pokazywania jaki to Ty
nie jesteś, ale wewnętrznie MUSISZ wiedzieć, że jesteś wiele wart...
...mi to pomogło...
Może spróbujesz wziąść udział w jakiś konkursach, czy zawodach, gdzie
będziesz musiał pokazać się ludziom... Niezależnie od tego, czy im się
spodobasz, czy nie, będziesz czuł się lepiej wiedząc, że potrafiłeś im się
pokazać...

Powodzenia
Pozdrawiam
DizzyD

1. Data: 2002-11-26 15:16:25

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.:!DizzyD!:.
> Niezależnie od tego, czy im się
> spodobasz, czy nie, będziesz czuł się lepiej wiedząc, że potrafiłeś im się
> pokazać...

albo jeszcze gorzej, bo klape zawsze można zwalić na 'niepewność siebie';)
i z problemem męczyć się dalej;)

pozdrawiam
mela
--
memento mori
http://melandra.blog.pl

1. Data: 2002-11-26 16:05:30

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewność siebie to po prostu wiara w samego siebie... Jej brak może być
wynikiem przeżyć zdzieciństwa - np. kiedy ktoś skutecznie wmawia dziecku, że
jest gorsze o d innych, beznadziejne itp. Zły wpływ mają także głupie
sytuacje - kiedy ktoś strzelił gafę czy zrobił jakieś inne głupstwo....

Pozdrawiam

Konop

Alle fajna muzyka w Trójce!:))
takie sobie pytania...