deglezja

11. Data: 2003-12-01 15:59:40

Temat: Re: deglezja
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bqcrkb$gvu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> posadziliśmy 16 drzewek .Czy można je będzie uformować jak żywopłot .może
> ktoś z was to robił ? proszę o każdą poradę co do daglezji

Mam kilka daglezji juz piąty rok - w tym zielone i sine.
W tym roku przyrost był rekordowy, bo ok. 70 do 100 cm.
Nie przyszło mi do głowy, żeby je formować.
Tu przychylam się do opinii Michała, że są tak piękne, iż
szkoda byłoby je pod nóż. Mają przepiękny pokrój.
Cieszą oczy i zwracają swoim wyglądem uwagę wszystkich
odwiedzajacych mój ogród a zwłaszcza moją.

Pozdrawiam - Zosia

12. Data: 2003-12-02 00:08:35

Temat: Re: deglezja OT
Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie znam tych umownych znaków
> złożonych z dużych liter. W języku
> polskim nie ma takowych.

> zaczyna
>
> Napisałem co nieco o daglezji.
> To chyba nie było plecenie
> o dupie Maryny ?
>
> Pozdrawia boletus-cymbał

zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości
zarówno odnosnie daglezji jak i cymbałów
o dupie Maryny wiem tyle,że nie będę na jej temat tu pisał

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_pnet.pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

13. Data: 2003-12-02 16:34:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości
> zarówno odnosnie daglezji jak i cymbałów
> o dupie Maryny wiem tyle,że nie będę na jej temat tu pisał>
>
> --
> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński

Przesyłam całusa:-)

Pozdrawia boletus

Ps. Jeśli gniewasz się na mnie to czas abyś przestał się gniewać.

Jatropha
sosna
[OT?] Trawnik w domu
Ogród mój.
róża rdzawa i berberys zwyczajny - szukam