delikatna sprawa c.d.

11. Data: 2003-11-04 11:47:16

Temat: Re: delikatna sprawa c.d.
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola B. napisał:
(...)

Jolu tnij cytaty i odpowiadaj pod fragmentem postu do którego sie
odnosisz, z Twojego postu nie wiadomo co kto powiedział :-(

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
http://republika.pl/mwota/
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

12. Data: 2003-11-04 11:51:23

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 11:55:05 +0100, Jola B. <j...@b...art.pl> wrote:

: > Serdeczne dzięki za radę. Tak właśnie zrobimy -powoli ale jednak. Nie
: odjeżdzamy zresztą daleko: ok 30 km.Pewnie początkowo będę często zaglądać
: do , robić mu pranie , gruntowne sprzątanie i zapasy jadła.Ale co raz
: żadziej. Nie ,nie zamierzam być dochodząc służącą ale w ramach rozsądku
: pomóc dziecku.

to nie rob mu prania! dorosly facet nie umie pralki wlaczyc? :) jakie zapasy
jadla...? ludzie...

wyprowadzilam sie z domu rodzinnego praktycznie z dnia na dzien, majac lat
dokladnie tyle, co Twoj syn, nikt mi nie sprzatal, nie pral i nie gotowal
(mimo, ze w domu wiekszosci z tych rzeczy nie robilam, bylam "obslugiwana"
przez mame) i nie tylko nie stanowilo to dla mnie problemu, ale bylo zrodlem
satysfakcji, ze nareszcie mam swoje pranie, sprzatam po swojemu i gotuje, co
umiem.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

13. Data: 2003-11-04 12:23:59

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <j...@b...art.pl> napisał w wiadomości

> odjeżdzamy zresztą daleko: ok 30 km.Pewnie początkowo będę często zaglądać
> do , robić mu pranie , gruntowne sprzątanie i zapasy jadła.

To Twój syn ma 22 lata czy 2 lata? W tym wieku każdy powinien już umieć
sprzątć, nie mówiąc o gruntownym sprzątaniu. Będziesz przyjeżdżać i myć Mu
okna itp??? Nie dziwię się, że nie chce abyś się wyprowadziła.

Ale co raz
> żadziej. Nie ,nie zamierzam być dochodząc służącą ale w ramach rozsądku
> pomóc dziecku.

W ramach rozsądku oczywiście trzeba pomagać, ale sprzątanie i pranie nie
mieści się w moim rozsądku.

To właśnie jest IMO ta rozsądna pomoc.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

14. Data: 2003-11-04 13:29:26

Temat: Re: delikatna sprawa - wyrzucanie dziecka
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bo5sqc$riu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> eczce.Teraz pojawil się nowy wątek.Mój
> przeciw
> ze
>
> W południowych Włoszech synowie mieszkaja z rodzicami do średnio 35 roku
> życia i jest dobrze.To się nazywa budowanie rodziny.

Ja bym to nazwała raczej szkołą przetrwania dla synowej (której pozostaje
tylko zacisnąć zęby, urodzić syna i cierpliwie czekać aż sama teściową
zostanie)
ER

15. Data: 2003-11-04 14:57:42

Od: "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> nie byłby bo wtedy płacisz jeden czynsz, jedne media a to juz nieładnie,
> no chyba ze bedziesz w 2 pokojach płacic jak za 4 :-)

Może mniej by dostawali pieniążków, ale biorąc pod uwagę zatrważający brak
mieszkań.... rozwiązałoby to choć ten problem :-)))

16. Data: 2003-11-04 15:55:15

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakubowscy napisał:
> Może mniej by dostawali pieniążków, ale biorąc pod uwagę
zatrważający brak
> mieszkań.... rozwiązałoby to choć ten problem :-)))

no co ty mieszkania są tylko ludzie kasy na nie nie mają .

17. Data: 2003-11-04 18:31:30

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bo7sos$dka$1@news.atman.pl>, ze
j...@R...onet.pl twierdzi...
|wielopokoleniowa rodzina mieszka w dwóch pokojach. A swoją drogą byłoby to
|pewnie bardzo wygodne rozwiązanie dla naszego rządu: poupychać całe rodziny
|na kilkunastu metrach dla ich własnego dobra, niech budują szczęście depcząc
|sobie po piętach.

A co do wspolnego mieszkania ma rzad?

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

18. Data: 2003-11-04 18:44:40

Temat: ot:)
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześc wszystkim!
> pisałam Wam o moim nowyn domu i cioteczce.Teraz pojawil się nowy wątek.Mój
> dorosły <sama chyba w to teraz wątpię>syn ma 22lata protestuje ostro
przeciw
> naszym planom wyprowadzki.

ja wlasnie mialam 22 lata, jak wynajelam mieszkanie i wynioslam sie od
rodzicow. od tamtego czasu wszystko sie zmienilo w moim zyciu na lepsze i
bardzo poprawily sie stosunki z rodzicami. jesli twoj syn nie chce sie
wyprowadzac, to bardzo zazdroszcze wam waszych relacji! ja od czasow liceum
marzylam o ucieczce z psychicznego terroru, jaki cale zycie fundowala mi
mama.

19. Data: 2003-11-17 15:35:39

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem S.Stefanek wyklawiaturzyl(a):

> W południowych Włoszech synowie mieszkaja z rodzicami do średnio 35 roku
> życia i jest dobrze.To się nazywa budowanie rodziny.
> Wyrzucanie dziecka z domu tylko dlatego, że skończył 18 lt, albo ciąga się z
> jakąś lady jest bez sensu.
> Jeśli mówi, że cię potrzebuje, to pewnie tak jest.

A np w USA 18-latek juz sam mieszka i co....? dajcie spokoj z tym
porownywaniem nas do innych krajow, problem jest /POLSKI/ .
Mamusia powinna pogadac z synkiem dlaczego nie chce mieszkac sam, ale
rowniez niech przygotuje odpowiedz dlaczego ona nie chce mieszkac z nim.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

[WRC]Adwokat z urzędu - rozwód
Persoan
[link] test na inteligencję raz jeszcze, tym razem inaczej
Jezus
ślub a alimenty na dzieci z ex