demakijaż oczu

1. Data: 2002-09-01 19:39:48

Temat: demakijaż oczu
Od: "altair" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mogłybyście mi doradzic jakiś dobry płyn do demakijażu oczu?
Do tej pory używałam dwufazy Bielendy ale ku mojemu przerażeniu zaczęła
znikać ze sklepów :( (a bardzo dobrze tusz do rzęs schodził i była korzystna
cena jak na 250ml)
Mleczka odpadaja bo od wiekszości mam podrażnione oczy.
dzieki z góry za porady

magda

1. Data: 2002-09-01 19:45:10

Temat: Re: demakijaż oczu
Od: "Nicolka" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A zwykły krem Nivea? Mnie bardzo pasuje !

1. Data: 2002-09-01 19:45:47

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mogłybyście mi doradzic jakiś dobry płyn do demakijażu oczu?

Nivea Visage - b. dobry. Ziaja - moze byc ale nie jestem do konca
zadowolona.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-01 20:46:12

Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altair" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
korzystna
> cena jak na 250ml)
> Mleczka odpadaja bo od wiekszości mam podrażnione oczy.

Jesli uzywasz tuszu wodoodpornego, lub innego, ktoy trudno zmazac, to
polecam L'oreal Demaquillant doux yeux et levres:)))) taki niebieski plyn-
pojemnosc 125ml Sklada sie w dwoch warstw, ktore trzeba wymieszac.
Ciemniejsza to jakis olejek natluszczajacy, jasniejsza tonik. Mnie nie
piekly oczy po nim i schodzilo wszystko:) Polecam:)
Pozdrawiam, Myszka09

1. Data: 2002-09-01 20:58:38

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciemniejsza to jakis olejek natluszczajacy, jasniejsza tonik. Mnie nie
> piekly oczy po nim i schodzilo wszystko:) Polecam:)

No mnie ten płyn nie służy... Po jednym użyciu wyglądałam jak zombie. Oczy
były okropnie czerwone, zapuchnięte i zaczęły ropieć. Skończyło się na
wizycie u okulisty, kropelkach do oczu i L'orealu w koszu...:/

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-01 21:04:20

Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Skończyło się na
>wizycie u okulisty, kropelkach do oczu i L'orealu >w koszu...:/

Trzeba bylo dac ogloszenie, to bym jeszcze odkupila:))) A tak sie zmarnowal,
no!
Myszka09 :)

1. Data: 2002-09-01 21:21:10

Temat: Odp: demakijaż oczu
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altair" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mogłybyście mi doradzic jakiś dobry płyn do demakijażu oczu?

Witam

proponuje nawilzone chusteczki do demakijazu twarzy, oczu i szyi - CLEANIC

plyny lub mleczka rowniez uczulaly moja twarz i oczy

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2002-09-01 21:22:54

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altair" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mogłybyście mi doradzic jakiś dobry płyn do demakijażu oczu?

Kiedyś kupiłam dwufazowy płyn firmy Gosh, polecam.
Ale dawno go nie widziałam........

1. Data: 2002-09-01 22:29:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Sep 2002 21:39:48 +0200, altair <d...@w...pl> wrote:
: Witam!
: Mogłybyście mi doradzic jakiś dobry płyn do demakijażu oczu?

Garnier - skuteczny, delikatny. do wodoodpornego - Yves Rocher dwufazowy.

kaasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-01 23:28:30

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"altair" <d...@w...pl> wrote
> [...]
korzystna
> cena jak na 250ml)
> Mleczka odpadaja bo od wiekszości mam podrażnione oczy.

hej
mi bardzo odpowiadaja wszystkie yves rocher, jeden mialam taki
niebiesko-przezoczysty, drugi bio-calmille. obydwa fantastyczne.
kiedys tez dostalam probke plynu do demakijazu oczu firmy estee lauder, byl
swietny - lekki, delikatny, nietlusty.
teraz kupilem sobie nivea visage - nic mu nie mozna zarzucic.
pozdrawiam
vs

--
Na wrzosowiskach podziwiam motyla.