demakijaz-prosze o porade

1. Data: 2004-04-06 17:17:40

Temat: demakijaz-prosze o porade
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
skonczylo mi sie mleczko do demakijazu Oriflame.Nie mam jak kupic kolejnej
buteleczki, wiec chce kupic cos w zwyklej drogerii. I tu moja watpliwosc-co
kupic- z nizszej/sredniej polki, by dobrze zmywalo makijaz, nie pozostawialo
tlustej powloki na skorze, bym odczuwala komfort po uzyciu? Uzywam dosc
sporo mleczka, bo bez makijazu w zasadzie nie wychodze. Do demakijazu oczu
uzywam plynu z Sephory, wiec mleczko nie musi usuwac wodoodpornej mascary,
choc byloby to mile widziane.Pozdrawiam Hafsa( juz zmyta)

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-06 17:27:02

Temat: Re: demakijaz-prosze o porade
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
> uzywam plynu z Sephory, wiec mleczko nie musi usuwac wodoodpornej mascary,
> choc byloby to mile widziane.Pozdrawiam Hafsa( juz zmyta)

to ja polecam serie pure-calmille z YR melczko + tonik (ale konsystencje ma
bardziej mleczka niz toniku)
a dlatego ze jak dotad kazde mleczko powodowalo u mnie negatywne reakcje to
jest poprostu super, pieknie pachnie i ladnie zmywa z buzi kazda ilosc
makijazu :) odswieza i nawilza
cena jak wiadomo zalezna od promocji :) ja kupilam za jakies 10 - 12 zl,
ale maksymalnie to chyba nie bedzie wiecej niz 18
pozdr

1. Data: 2004-04-06 17:53:31

Od: "BaM" <snice_!!!@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzywam plynu z Sephory, wiec mleczko nie musi usuwac wodoodpornej mascary,
> choc byloby to mile widziane.Pozdrawiam Hafsa( juz zmyta)

Ja miesiąc temu poszukiwałam czegoś do zmywania oczu.
Przez lata używałam toników i płynów do demakijażu oczu.
Kupiłam do oczu polecanego YR z bławatkiem chyba, dwufazowy.
Za tłusty jak dla mnie, więc szukałam dalej.
Z tych poszukiwań wróciłam z Daxem Sekrety natury, mleczko dla cery
wrażliwej z D-pantenonem, proteinami jedwabiu i wyciągiem z wierzby białej.
175 ml cena 8 zł.
Genialne, nietłuste, delikatne mleczko. Makijaż zmywa ładnie, tusz zmywa
dobrze, odpowiednio rozprowadzony na waciku nie podrażnia oczu.
I nie jest tłuste!
I ta cena..
Polecam, płyny do demakijażu oczu won!
No, wodoodpornego nie zmyje chyba...
:)

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-04-06 18:27:02

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa:

> [...]
> kupic- z nizszej/sredniej polki, by dobrze zmywalo makijaz, nie pozostawialo
> tlustej powloki na skorze, bym odczuwala komfort po uzyciu?

Jesli to nie musi byc koniecznie z drogerii, to bardzo polecam emulsje
3 w 1 z serii Tea Tree Avonu, na pewno jakas konsultantke znajdziesz
(albo sama sie znajdzie). Cos pomiedzy mleczkiem a zelem do mycia twarzy,
duzo lagodniejsze niz mydlo, odswieza, swietnie zmywa makijaz (z oczu tez).
Nie pomne dokladnie, ale zdaje sie Beth Winter pisala, ze wlasnie na nowo
pojawilo sie w katalogu i jest w promocji.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-04-06 18:51:50

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał/a w news:c4uooc$43d$5@inews.gazeta.pl:

> skonczylo mi sie mleczko do demakijazu Oriflame.Nie mam jak kupic
> kolejnej buteleczki, wiec chce kupic cos w zwyklej drogerii.

Właśnie zanabyłam polecany przez Kruszynę "Łagodny płyn do demakijażu
oczu" Kolastyny z serii Piękno Natury i potwierdzam, że jest bardzo
przyjemny w użyciu. Kosztuje 10 złotych z ogonkiem.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-04-06 19:33:34

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam mleczko do zmywania oczęt Avonu, mam je juz prawie rok , jest
bardzo ekonomiczne. Maja tez plyn do zmywania, ale przestrzegam, bardzo
piecze nawet mnie a moja skora do najwrazliwszych nie nalezy.

A jak chodzi o caly demakijarz buzi to mi bardzo sluzy Garniera, te z nowej
zelonej lub rozanej serii.

Pozdro
Anuti

1. Data: 2004-04-06 21:00:52

Temat: Odp: demakijaz-prosze o porade
Od: "mgosia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| to ja polecam serie pure-calmille z YR melczko + tonik (ale konsystencje
ma
| bardziej mleczka niz toniku)

O tak, to ja sie pod tym moge podpisac "obiema recyma". Nigdy nic tak bardzo
mi nie pasowalo do demakijazu jak to mleczko. Az sie czeka na wieczor zeby
zmyc twarz. Dla mnie rewelacja.

Pozdrawiam,
mgosia

1. Data: 2004-04-06 21:21:27

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzywam plynu z Sephory, wiec mleczko nie musi usuwac wodoodpornej mascary,
> choc byloby to mile widziane.Pozdrawiam Hafsa( juz zmyta)

mie jakos najbardziej pasuja produkty do demakijazu z Garniera (Skin
Naturals czy jakos takos). Cenowo nascie zlotych, jak jest promocja np. w
Rossmanie to w okolicach 10 zl.
A zachwalany na grupie YR mnie nie zachwycil, ale kwestia gustu zapewne, bo
dziesiatki zadowolonych uzytkowniczek nie moga sie mylic ;)))

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-04-07 09:20:03

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika napisał/a w news:c50gpo$6fv$1@charlie.news.tkdami.net:

> ja używam płynu do demakijażu oczu firmy "Ziaja" (dla oczu
> wrażliwych)..jestem zadowolon

Wow, jesteś pierwszą osobą na pru, która jest zadowolona z tego płynu.

mips

--

1. Data: 2004-04-07 09:23:21

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używam płynu do demakijażu oczu firmy "Ziaja" (dla oczu
wrażliwych)..jestem zadowolona ładnie zmywa tusz(nie próbowałam jednak
jeszcze jak to jest w przypadku wodoopornego)

Pozdrowienia

Ja tez przejechalam sie metrem:)
Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Pomocy!!szukam perfum!!