dentystkę CROSSPOST

21. Data: 2011-03-14 09:11:11

Temat: Re: dentystkę CROSSPOST
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 09:18, Aicha pisze:

> Nie płodu, tylko dziecka po porodzie.
>
> Dbać, dbać i jeszcze raz dbać. I najlepiej uzupełniać ubytki jak
> najszybciej, bo dziecko się bardzo denerwuje, kiedy hałasuje wiertarka,
> co w późnej ciąży skutkuje skopanym na maksa brzuchem ;)

Przy okazji, o szpikowaniu:
http://www.baby-shower.pl/AKTUALNOSCI/Wiadomosci/Nie
dobor-wapnia-u-karmiacych-matek-grozny.html

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

22. Data: 2011-03-14 09:15:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 09:10, lolka pisze:

> E, no, szostek to nie widac za specjalnie :P

Ale mniejsze numerki - a raczej ich brak - już tak.

> Wiesz, jakby czlowiek wiedzial, ze sie przewroci, to by usiadl ;)

No to nie jest jakaś wiedza tajemna ;)
http://babyonline.pl/niemowle_karmienie_piersia_arty
kul,5570,2.html

23. Data: 2011-03-14 09:39:09

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najszybciej, bo dziecko się bardzo denerwuje, kiedy hałasuje wiertarka,
> co w późnej ciąży skutkuje skopanym na maksa brzuchem ;)

Czyli to po ciazy wypadaja te zeby?
A skad skojarzenie tego wypadania z ciaza?

24. Data: 2011-03-14 09:56:37

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 10:15, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> No to nie jest jaka wiedza tajemna
;)http://babyonline.pl/niemowle_karmienie_piersia_ar
tykul,5570,2.html

Wiesz, karmiac staralam sie odzywiac dobrze, jak nigdy w zyciu,
warzywka, witaminki, gotowane miesko itp. ;) Fakt, ze mleka i bialego
sera nie jem, bo nie moge, a o wapniu nie wiedzialam. Trudno :P

--
*lolka*

25. Data: 2011-03-14 13:11:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 10:56, lolka pisze:

> Wiesz, karmiac staralam sie odzywiac dobrze, jak nigdy w zyciu,
> warzywka, witaminki, gotowane miesko itp. ;) Fakt, ze mleka i bialego
> sera nie jem, bo nie moge, a o wapniu nie wiedzialam. Trudno :P

A, to inna para kaloszy. Ja z kolei lubię nabiał, ale się naczytałam o
alergiach i wolałam "sztuczny" wapń sobie zaaplikować.

26. Data: 2011-03-14 13:46:30

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 14:11, Aicha pisze:

> A, to inna para kaloszy. Ja z kolei lubię nabiał, ale się naczytałam o
> alergiach i wolałam "sztuczny" wapń sobie zaaplikować.

Idzie 2 bacow do miasta razem i nagle jeden mowi do drogiego z glupia frant:
- baco, a nie zjelibyscie tego gowna co tam lezy za stuwe.
I ten mysli, kurcze, stuwa to kupa kasy, wiec odpowiada:
- za stuwe to czemu nie.
I zjadl te gowno.
A potem mysli, ja pierdziele, jaka kicha, jak tamten komus powie to
bedzie wstyd. A wierzyciel mysli, japierdziele, co za matol, wzial i
zjadl to gowno, skad ja teraz stowe wytrzasne.
No nic ida dalej i ten co zjadl mowi do tego co ma zaplacic:
- a wy byscie baco tego gowna co tam lezy za stowe nie zjedli?
Wiec tamten chetnie na to przystal i odkul sie zjadajac gowno.
Uszli jeszcze jakis kawalek i mowi jeden do drugiego:
- wiesz baco co, ale myslmy tego gowna to na darmo sie najedlismy.

27. Data: 2011-03-14 14:30:25

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lolka" <l...@b...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...

> Nic nie mowily, psuly sie bezglosnie.

oczywiscie, tak zeby sie psuja. Nawet u tych co w ciazy nie byly.

> Aha, no to pewnie mi sie nie popsuly :P

nie. Moze i popsuly ale nie dlatego, ze bylas w ciazy.

> Mam jeszcze parę kanalow, przyjde do Ciebie :) O ile to to samo
> miasto.

za daleko bedziesz miec.

i.

28. Data: 2011-03-14 14:35:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> najszybciej, bo dziecko się bardzo denerwuje, kiedy hałasuje wiertarka, co
> w późnej ciąży skutkuje skopanym na maksa brzuchem ;)

o zeby to sie dba tak w ogole. Tak samo przez cale zycie. Zeby nie stanowia
rezerwuaru wapnia dla organizmu, wiec nie zespuja sie bardziej w ciazy,
w okresie menopauzy i co tam jeszcze "ciocia na imieninach" wymysli.
Kosci tak, stanowia rezerwuar wapnia. To zywa tkanka.
I te wszystkie preparaty wapnowe to i owszem pomoga na kosciec ale nie na
zeby, ktore juz wyrosly.
Sie uprasza nie powtarzac mitow, bo potem kobiety zwalaja wszystko na ciaze
a nie na
to, ze nie dbaja o zeby nalezycie.

i.

29. Data: 2011-03-14 14:47:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 15:35, Iwon(K)a pisze:

> o zeby to sie dba tak w ogole. Tak samo przez cale zycie. Zeby nie stanowia
> rezerwuaru wapnia dla organizmu, wiec nie zespuja sie bardziej w ciazy,
> w okresie menopauzy i co tam jeszcze "ciocia na imieninach" wymysli.

Czytuję serwisy paramedyczne, imieniny u cioci nie są dla mnie źródłem
wiedzy, bo nie uczęszczam.

30. Data: 2011-03-14 14:51:06

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Czytuję serwisy paramedyczne, imieniny u cioci nie są dla mnie źródłem
> wiedzy, bo nie uczęszczam.

czutuj wiec dobrze i dokladnie. Nawet ten link, ktory podalas.

> http://www.baby-shower.pl/AKTUALNOSCI/Wiadomosci/Nie
dobor-wapnia-u-karmiacych-matek-grozny.html

doczytaj wiec, i zastanow, cz rozni sie to od tego co napisalam. Kosci a nie
zeby.

i.

Codzienne jedzenie jajek przez 16-latka
Kamien Pomorski - Szpital Uzdrowiskowy Mieszko - cos podpowiecie?
Ktore
enzymy - jak stwierdzić
jakie kapcie na pocące się stopy