depilacja lasreowa-pytania

1. Data: 2003-02-18 22:49:59

Temat: depilacja lasreowa-pytania
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem tu pierwszy raz i chciałam zapytać:
ile kosztuje ww 'przyjemność' na nóżki, paszki, bikini?
czy boli? ( jeśli tak to proszę o obrazowe porównanie)
na czym polega zabieg i jak powinien wyglądać?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-02-19 08:09:48

Temat: Re: depilacja lasreowa-pytania
Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy boli? ( jeśli tak to proszę o obrazowe porównanie)
> na czym polega zabieg i jak powinien wyglądać?
> Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
czesc
jesli jestes z Warszawy to sluze informacja, najtaniej jest w PANORAMIE na
Witosa w ESTEDERM
ceny sa naprawde najnizsze w stolicy bo sprawdzilam)
jesli trafilam z miastem to odezwij sie a przesle wiecej info
pozdr

1. Data: 2003-02-19 11:58:42

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam!

Witaj.

> Jestem tu pierwszy raz i chciałam zapytać:
> ile kosztuje ww 'przyjemność' na nóżki, paszki, bikini?

Pachy 300 zł jeden zabieg, w Sherley, Warszawa, Jana Pawła.

> czy boli? ( jeśli tak to proszę o obrazowe porównanie)

Boli zajebiście, jakby Ci ktoś pachy przypalał. Ale trwa ok. 5 minut, więc
da się znieść. najbardziej boli podobno twarz, potem pachy i bikini.

> na czym polega zabieg i jak powinien wyglądać?

Leżysz w okularach specjalnych, a pani Ci jeździ po pachach takim czymś.

Sandra

1. Data: 2003-02-19 13:29:34

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj.

> Pachy 300 zł jeden zabieg, w Sherley, Warszawa, Jana Pawła.
w Estederm pachy kosztuja 200 zł, bikini 200 zł, lydki 300 zł i robi lekarz
co moim zdaniem jest bardzo wazne

1. Data: 2003-02-19 15:40:27

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Wroclawia. Jeszcze jedno pytanko: ten laser robi cos w rodzaju
drobnych blizn? Dlaczego te włoski nie odrastają? (?)

1. Data: 2003-02-19 16:10:40

Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda <m...@w...pl> napisał(a):

> Jestem z Wroclawia. Jeszcze jedno pytanko: ten laser robi cos w rodzaju
> drobnych blizn? Dlaczego te włoski nie odrastają? (?)

Z tego co wiem, we Wroclawiu godne zaufania sa dwa miejsca:

http://www.kom-net.pl/ctl/
http://www.derma-puls.com.pl/

Na ich stronach podane sa wszystkie interesujace Cie informacje i ceny,
a nawet zdjecia typu "przed i po".
Bylam kiedys w tym centrum na Jaracza na konsultacji (bezplatnie), rozmawialam
z mila i kompetentna pania doktor, ktora oszacowala ile zabiegow mi potrzeba,
i ile to orientacyjnie bedzie kosztowac.
Szkoda, ze nic z tego nie wyszlo, ale bylam wtedy za bardzo opalona, no a
potem wyjechalam za granice... Jeszcze sobie powetuje ;)

Dunia

1. Data: 2003-02-19 20:06:49

Temat: Odp: depilacja lasreowa-pytania
Od: "ona" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Nie wiecie moze gdzie taką depilacje mozna wykonac w Łodzi??
Przeszukalam "caly" net i nic nie znalazlam:(
Z gory dziekuje za pomoc.

1. Data: 2003-02-19 21:47:24

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za wszystkie rady.