depilacja nóg - jaki najlepszy środek

1. Data: 2004-06-28 08:42:53

Temat: depilacja nóg - jaki najlepszy środek
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o podzielenie sie doświadczeniami w zakresie depilacji nóg.
Szukam czegos, po czym najsłabiej - najwolniej włoski beda odrastały; krem
lub maszynka.
Używałam TANITY ale włoski odrastaja po ok 10 dniach.
Obawiam sie, że im częściej robi sie zabieg depilacji - tym włosy odrastaja
szybciej i będa twardsze - czy słusznie?

Na czym polega efekt wrastania włosków?

Dziekuje
A.

1. Data: 2004-06-28 08:55:25

Temat: Re: depilacja nóg - jaki najlepszy środek
Od: etriel <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obawiam sie, że im częściej robi sie zabieg depilacji - tym włosy odrastaja
> szybciej i będa twardsze - czy słusznie?

no wlasnie na odwrot. wloski robia sie coraz rzadsze i ciensze. mialam
kolezanke ktora robila sobie tylko depilacje i po jakims roku czy dwoch
juz prawie wogole nie miala wlosow!
osobiscie polecam wosk bo jest mniej bolesny od maszynki, a kremy z tego
co slyszalam to tylko rozpuszczaja wlosy ktore wyrosly juz, wiec dlatego
nie wystarczaja na tak dlugo.

> Na czym polega efekt wrastania włosków?

hm.. wrastaja ;) czyli robia sie takie krostki jakby i w srodku nich
jest wlosek.. spokojnie mozna poradzic sobie takim penseta.

pozdrawiam, etriel

1. Data: 2004-06-28 08:59:41

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "etriel" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> hm.. wrastaja ;) czyli robia sie takie krostki jakby i w srodku nich
> jest wlosek.. spokojnie mozna poradzic sobie takim penseta.

taa.. a jak poradzic sobie z bliznami po wrastaniu wlosow i wyciaganiu ich
penseta? poza tym dzieki wyciagac milion wlosow penseta. Moze jakis srodek
zaradczy zeby nie wrastaly znasz?

pozdrawiam
ustyna.

1. Data: 2004-06-28 09:07:14

Od: etriel <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taa.. a jak poradzic sobie z bliznami po wrastaniu wlosow i wyciaganiu ich
> penseta? poza tym dzieki wyciagac milion wlosow penseta. Moze jakis srodek
> zaradczy zeby nie wrastaly znasz?

hm.. mnie sie nigdy blizny nie robily i wrastalo mi moze 10% wloskow,
ktorych i tak juz mam niewiele... wiec niestety nie moge pomoc :(

pozdrawiam, etriel

1. Data: 2004-06-28 09:29:51

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Moze jakis srodek
> zaradczy zeby nie wrastaly znasz?

masaz nog szorstka, drapiaca gabka pod prysznicem.

1. Data: 2004-06-28 09:34:55

Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"etriel" <e...@t...pl> wrote in message

> hm.. mnie sie nigdy blizny nie robily i wrastalo mi moze 10% wloskow,
> ktorych i tak juz mam niewiele... wiec niestety nie moge pomoc :(

Jak czesto robisz depilacje?
Kiedy pojawia sie wrastanie - czy to zalezy od czestosci depilacji i czy
jest dokuczliwe (np. bolesne) - nie usuwanie wlosów ale samo wrastanie?

Dziekuje
A.

1. Data: 2004-06-28 10:21:06

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jun 2004 10:59:41 +0200, in pl.rec.uroda "Eskarina"
<e...@w...pl> wrote in :

>taa.. a jak poradzic sobie z bliznami po wrastaniu wlosow i wyciaganiu ich
>penseta? poza tym dzieki wyciagac milion wlosow penseta. Moze jakis srodek
>zaradczy zeby nie wrastaly znasz?

peeling. możliwie ostry. regularnie, co dwa-trzy dni. nogom nie
zaszkodzi, a włoski nie będą wrastać prawie wcale.

an.

1. Data: 2004-06-28 11:15:36

Od: etriel <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czesto robisz depilacje?
> Kiedy pojawia sie wrastanie - czy to zalezy od czestosci depilacji i czy
> jest dokuczliwe (np. bolesne) - nie usuwanie wlosów ale samo wrastanie?

w zyciu zdarzylo mi sie zrobic depilacje moze 10 razy.. no i robie to
zwykle okolo lata.. mnie akurat wrastanie nie boli, ale slyszalam ze
wiele dziewczyn narzeka na bol :( ponoc czasem moga sie jakies stany
zapalne nawet z tego robic..

pozdrawiam, etriel

1. Data: 2004-06-28 13:06:41

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eskarina" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> taa.. a jak poradzic sobie z bliznami po wrastaniu wlosow i wyciaganiu ich
> penseta? poza tym dzieki wyciagac milion wlosow penseta. Moze jakis srodek
> zaradczy zeby nie wrastaly znasz?

lepiej jest zeby wloski nie wrastaly po depilacji smarowac wydepilowane
miejsca balsamem zeby dobrze nawilzal skore, jak jest miekka to wloskom
latwiej jest sie przebic i nie wrastaja a jak chodzi ci o miejsca wrazliwe
(okolice bikini itp) to najlepiej smarowac jakas mascia lagodzaca
podraznienia itp, ja uzywam kremu alantan (do kupienia w aptece) a jak
poszukasz w archiwum pru to znajdziesz jeszcze inna polecana tutaj na ta
takie problemy. Ja jak zwykle zapominam jak sie nazywa.

pozdr

1. Data: 2004-06-28 13:31:43

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podraznienia itp, ja uzywam kremu alantan (do kupienia w aptece) a jak
> poszukasz w archiwum pru to znajdziesz jeszcze inna polecana tutaj na ta
> takie problemy. Ja jak zwykle zapominam jak sie nazywa.

tormentiol :)

Hydrofirming Bio 6
krostki na dekolcie?
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-06-28)
Szampon
błyszczyk Eveline - Kraków