depilacja woskiem

1. Data: 2006-11-02 15:33:05

Temat: depilacja woskiem
Od: a <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie w sprawie depilacji woskiem do twarzy, czy to prawda, ze
efekt utrzymuje sie od 4 do 6 tygodni? z tego co slyszalam to wloski nad
gorna warga odrastaja i staja sie widoczne juz na drugi dzien

2. Data: 2006-11-02 15:51:43

Temat: Re: depilacja woskiem
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a napisał(a):
> Witam,
> mam pytanie w sprawie depilacji woskiem do twarzy, czy to prawda, ze
> efekt utrzymuje sie od 4 do 6 tygodni?

U mnie - nigdy w życiu.

z tego co slyszalam to wloski nad
> gorna warga odrastaja i staja sie widoczne juz na drugi dzien

Na drugi, trzeci dzień.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

3. Data: 2006-11-02 19:13:21

Od: "cosmetic.pl" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> utrzymuje sie od 4 do 6 tygodni? z tego co slyszalam to wloski nad gorna
> warga odrastaja i staja sie widoczne juz na drugi dzien

wszystko zalezy od tego jaki jest wlos. Jezeli mocny, ciemny i twardy to
rzeczywiscie nawet po wosku bedzie w miare szybko odrastal, jezeli natomiast
jest to meszek to efekt woskowania utrzyma sie do 2-3 tygodni.
Efekt 4-6 tygodni utrzymuje sie w przypadku regularnej depilacji woskiem na
cieplo np.nog.

_______________
Pozdrawiam
www.cosmetic.pl

4. Data: 2006-11-02 19:22:05

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam pytanie w sprawie depilacji woskiem do twarzy, czy to prawda, ze efekt
> utrzymuje sie od 4 do 6 tygodni?

No ja "woskuję się" od jakiś 4 lat i nie zdarzyło się, żebym nie musiała
powtarzać zabiegu po 3 tygodniach najpóźniej. Teraz, jak włoski są już
cieńkie i rzadkie, to rzeczywiście co 3tygodnie wystarcza, ale na początku
to depilacja co 2 tygodnie była koniecznością.

> z tego co slyszalam to wloski nad gorna warga odrastaja i staja sie
> widoczne juz na drugi dzien

Obecnie, regularnie depilowane od 4 lat ledwo widoczne pojedyncze włoski są
już po około 4-5 dniach i zaczynają drażnić...

hiver

5. Data: 2006-11-02 20:19:08

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> utrzymuje sie od 4 do 6 tygodni? z tego co slyszalam to wloski nad gorna
> warga odrastaja i staja sie widoczne juz na drugi dzien

Wlosy maja 3 fazy wzrostu wiec po jednokrotnym wydepilowaniu nie moze byc
spokoju przez 4 tygodnie, bo juz po kilku dniach beda wychodzic te z
nastepnje fazy itd. U kazdego odstepy sa rozne.

--
pozdr,
ewka

depilacja
Wybielanie zębów
>>> www.e6y.eu >>> TWOJA PRZYGODA ZACZYNA SIE U NAS >>> www.e6y.eu
suszarka do włosów do zamontowania na ścianie
[allegro] takiej okazji nie można przegapić