depilacja woskiem u kosmetyczki

1. Data: 2005-04-12 20:43:13

Temat: depilacja woskiem u kosmetyczki
Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba sie kurcze zdecyduje choc bolu strasznie sie boje... Ale trzeba
sprobowac, zeby sie przekonac czy to wogole jest do zniesienia...
I dlatego mam do was pytanie, bo domyslam sie ze duzo zalezy od fachowosci
kosmetyczki, dlatego moze polecicie jakis dobry gabinet gdzie moge sie udac?
(sosnowiec, katowice okolice...?)
Ile ewentualnie taki zabieg kosztuje? chodzi mi o nogi (chyba cale, nie
tylko lydki)
O bol nie pytam bo pewnie kazda inaczej to odczuwa, trzeba sprobowac, ale
ile czasu wlosy faktycznie odrastaja? I czy po zabiegu nogi sa w 100%
gladkie? Chodzi mi o to ze jak depilowalam nogi depilatorem, to nigdy nie
moglam osiagnac faktycznej gladkosci, zawsze co pare dni co ktorys wlosek
odrastal pewnie nie wyrwany z cebulka tylko urwany i tak w kolko... Czy pod
tym wzgledem wosk u kosmetyczki jest skuteczniejszy?
Bede wdzieczna za odpowiedzi
Pozdrawiam :)

1. Data: 2005-04-12 21:07:48

Temat: Re: depilacja woskiem u kosmetyczki
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 12.04.2005, trotka <t...@a...pl> przeskrobal:

> O bol nie pytam bo pewnie kazda inaczej to odczuwa, trzeba sprobowac, ale
> ile czasu wlosy faktycznie odrastaja?

Ale napiszę, bom ciekawa, jak z tym jest u innych. Otóż odradzałabym
depilację na ciepło, bo mnie po tym bardziej boli, więcej mam podrażnień,
etc. niż po zimnej.

> I czy po zabiegu nogi sa w 100%
> gladkie?

No wiesz, zawsze znajdą się jeden czy dwa mikroskopijne włoski. Jednak jak
odrywam plaster od skóry, to mi zostaje taki gładki płat, że aż miło
patrzeć :)

> Chodzi mi o to ze jak depilowalam nogi depilatorem, to nigdy nie
> moglam osiagnac faktycznej gladkosci, zawsze co pare dni co ktorys wlosek
> odrastal pewnie nie wyrwany z cebulka tylko urwany i tak w kolko...

Nienie, to nie tak. Każdy włosek ma swój indywidualny cykl. Żyje ileśtam
lat po czym wypada, a po jakimś czasie na jego miejscu wyrasta nowy
włosek. Część włosów na Twojej skórze jest właśnie tak 'uśpionych'. U mnie
między jedną a drugą depilacją zarówno woskiem jak i depilatorem są 2, 3
tygodnie. Tyle że, jak używałam depilatora, to zdarzało mi się cośtam
pominąć, co zauważałam dopiero po wyjściu na słońce itp. Natomiast dobrze
zrobiony wosk rwie Ci mniej więcej równo z całej powierzchni, do której go
przykleiłaś.

Pozdrawiam
Iff, od 3 lat szczęśliwa neofitka ;)

--
"Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex"
[Philip J. Fry]

http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-04-13 08:42:56

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba sie kurcze zdecyduje choc bolu strasznie sie boje... Ale trzeba
> sprobowac, zeby sie przekonac czy to wogole jest do zniesienia...

boj sie bój ,chociaz wszytsko zalezy od typu włosa czy ciemny mocny czy
jasny cienki

> I dlatego mam do was pytanie, bo domyslam sie ze duzo zalezy od fachowosci
> kosmetyczki, dlatego moze polecicie jakis dobry gabinet gdzie moge sie udac?
> (sosnowiec, katowice okolice...?)

tu ci nie pomoge.

> Ile ewentualnie taki zabieg kosztuje? chodzi mi o nogi (chyba cale, nie
> tylko lydki)

jakis czas temu placilam za łydki 50 zł całosc chyba z 80

> O bol nie pytam bo pewnie kazda inaczej to odczuwa, trzeba sprobowac, ale
> ile czasu wlosy faktycznie odrastaja?

mnie szybko bardzdzoo szybko.

I czy po zabiegu nogi sa w 100%
> gladkie?

nie bo niektóre nie załapały sie na wosk ,niektóre zostały urwane przy
skórze i po dotknięciu czuc drpania .

> [...]
> odrastal pewnie nie wyrwany z cebulka tylko urwany i tak w kolko... Czy pod
> tym wzgledem wosk u kosmetyczki jest skuteczniejszy?

podobnie dzila wosk ,włosy odrastaja nie równo i jedne szybciej juz
bedzie widac i wyraznie czuc a w niektórych miejscach nie wystarsta nic
a bieganie na wosk co tydzien mija sie z celem.

no i naczynka na tym cierpią przy depilatorze i przy wosku.
p.

1. Data: 2005-04-13 09:12:31

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

trotka wrote:
> Chyba sie kurcze zdecyduje choc bolu strasznie sie boje... Ale trzeba
> sprobowac, zeby sie przekonac czy to wogole jest do zniesienia...

Jest. Za pierwszym razem bardziej, a potem z gorki. Ja woskuje nogi (i
nie tylko) *od lat* i teraz to wlasciwie wcale mnie nie boli.
Tak jak piszesz, sporo zalezy od umiejetnosci kosmetyczki... bol to
jeszcze nie najgorsze, moze sie skonczyc nogami w krwiakach :-/
Po prawidlowo wykonanym wosku na drugi dzien naprawde nie powinno byc
juz nawet zaczerwienienia.

> I dlatego mam do was pytanie, bo domyslam sie ze duzo zalezy od fachowosci
> kosmetyczki, dlatego moze polecicie jakis dobry gabinet gdzie moge sie udac?
> (sosnowiec, katowice okolice...?)

Tu nic nie wiem :(

> Ile ewentualnie taki zabieg kosztuje? chodzi mi o nogi (chyba cale, nie
> tylko lydki)

We Wroclawiu place chyba 65 zl.

> O bol nie pytam bo pewnie kazda inaczej to odczuwa, trzeba sprobowac, ale
> ile czasu wlosy faktycznie odrastaja?

Kazdemu inaczej, ciemne i grube wloski oczywiscie szybciej, z czasem
coraz wolniej. Ale 3 tyg to taka przyblizony okres.

>I czy po zabiegu nogi sa w 100%
> gladkie?

U mnie - tak.

> tym wzgledem wosk u kosmetyczki jest skuteczniejszy?

IMHO tak, ale wez pod uwage, to co bylo tu pisane o indywidualnym cyklu
uspienia i rosniecia wloskow - btw. to wlasnie dlatego rowniez zabieg
laserem trzeba tak czesto powtarzac do osiagniecia pozadanego efektu.
Ilosc wloskow na cm2 jest czynnikiem genetycznym i dlatego tez rozne
metody trwalej depilacji roznie na ludzi dzialaja.

HTH,
D.
44

1. Data: 2005-04-13 15:57:08

Od: "aneke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> moze polecicie jakis dobry gabinet gdzie moge sie udac? (sosnowiec,
> katowice okolice...?)

w Sosnowcu moge polecic ten na 3ciego maja w samym centrum (kolo oddzialu
PKO)
nazwy nie pamietam (paradise?), ale to caly kompleks
fryzjer+pazurki+solarium+kosmetyczka,
mile panie fajna atmosfera i w ogole polecam :]

Jutro akurat sie bede zapisywac to moge wziasc telefon :)

> Ile ewentualnie taki zabieg kosztuje? chodzi mi o nogi (chyba cale, nie
> tylko lydki)

cale nogi 60-65zl, ja robie tylko lydki+kolana za 35 zl

pozdrowienia,
Aneke

1. Data: 2005-04-14 08:44:08

Od: "Alahatala" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> Chyba sie kurcze zdecyduje choc bolu strasznie sie boje...

"Chyba sie kurcze. Zdecyduje. Chodz bolu, strasznie sie boje..."

Poprawnie czytam? Maly trening i mozesz zaczac pisac do prasy...

ala

1. Data: 2005-04-14 20:32:29

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Chyba sie kurcze. Zdecyduje. Chodz bolu, strasznie sie boje..."

Łał

> Poprawnie czytam?

Mozesz czytac sobie jak Ci sie podoba :)
Szkoda tylko, ze nic produktywniejszego z siebie nie wyrzucilas...

>Maly trening i mozesz zaczac pisac do prasy...

Przemysle to...

Pozdrawiam

1. Data: 2005-04-14 20:33:18

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora