depilator

1. Data: 2005-04-09 18:33:00

Temat: depilator
Od: "Agat" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Do tej pory usuwałam włoski golarką, lecz niedawno się zepsuła. W związku z
tym zastanawiałam się czy dobrym wyjściem byłby depilator. Słyszałam jednak,
że włoski mogą wrastać. Jak to jest? A poza tym jaki depilator byście
polecały?
Pozdrawiam
Agat

1. Data: 2005-04-09 18:42:14

Temat: Re: depilator
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agat wrote:

> [...]
> że włoski mogą wrastać. Jak to jest? A poza tym jaki depilator byście

Zanim wydasz te pareset zlotych, najlepiej zaczac od pozyczenia od
kogos, bo depilator przede wszystkim boli - rozne osoby roznie, mnie jak
jasna cholera. Wtedy tez mozesz sprawdzic, jak to jest z wrastaniem
wloskow (pomaga na to peeling) i czy nie masz innych sensacji. Ja po
depilatorze mam natychmiast czerwona wysypke, ktora utrzymuje sie
tydzien, wiec zostalam przy golarce :/

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-04-09 18:46:07

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Apr 2005 20:33:00 +0200, in pl.rec.uroda "Agat"
<agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> wrote in
<d397dq$m32$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>że włoski mogą wrastać. Jak to jest? A poza tym jaki depilator byście

co do depilatora, to zdania są podzielone - są fanki nakładek
(masujących, chłodzących). ja do nich nie należę, ale mam wysoki próg
bólu i bez wysiłku depiluję nogi czy pachy normalnym Philipsem (sprzed
chyba 10 lat, a wciąż na chodzie).

lekarstwem na wrastające włoski jest częste peelingowanie skóry - o
ile nie ma podrażnień. najlepiej jest zrobić porządny peeling
wyskubanych miejsc w dzień po depilacji, a potem używać lekko
peelingującego żelu do mycia, nie zapominając o regularnym peelingu.
to są rady z mojego punktu widzenia, skuteczne przy mojej skórze -
niewrażliwej. z drugiej strony, jak ktoś ma wrażliwą skórę, to pewnie
w ogóle nie ma co się brać za depilator, bo podrażnienie będzie się
trzymać dłużej niż efekt gładkiej skóry.

amg

1. Data: 2005-04-11 10:42:40

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze zastanów się zanim kupisz depilator...
Ja mam Satinelle PHILIPSa. To jest jeden z prostszych depilatorów: ma dwie
szybkości i żadnych naskładek masujących, dodatków chłodzacych itp. One
teoretycznie mają zmniejszyć ból podczas depilacji, ale to i tak okrutnie
boli:/// Jeżeli masz delikatną skórę, to zaraz po depilacji będziesz miała
całe nogi w czerwonych kropeczkach, które znikają po jakimś czasie (szybciej
jeżeli posmarujesz nogi balsamem po depilacji lub delikatnym balsamem do
ciała)
To co słyszałaś to prawda: włoski wrastają pod skóre tworząc małe,
swdzędzące krostki. Można to łagodzić regularnie robiąć pilingi lub masując
nogi ostrymi gąbkami do masażu. I na koniec najważniejsze: to nie prawda, że
efekt depilacji utrzymuje się przez 4 tygodnie!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2005-04-11 15:49:13

Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym jaki depilator byście polecały?

Ja troszeczke sie podepne, pod te depilatory. Czy mozecie polecic jakis
depilator, ktory ogranicza "wytwarzanie bolu" :) ?? Jestem straszliwie
przewrazliwiona, robilam "podchody" do philipsowego Satinella, ale nie daje
rady, dla mnie bol jest nie do zniesienia :(
Czy macie jakies porownanie tych "łagodniejszych"? (masujacych,
chłodzacych...itd..). Spełniają swoją rolę ?
pozdr
jarzynka

1. Data: 2005-04-12 16:29:36

Od: "Agat" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile utrzymuje się efekt (tak około)? Bo np mówiono mi że przy golarce to
co dwa dni to mus, a ja golę się co tydzień i luz :)
Pozdrawiam
Agat

1. Data: 2005-04-12 16:54:58

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agat napisał(a):
> A ile utrzymuje się efekt (tak około)? Bo np mówiono mi że przy golarce to
> co dwa dni to mus, a ja golę się co tydzień i luz :)

1-2 tygodnie. Tylko potem i tak trzeba poczekac az wloski podrosna, bo
za krotkich po prostu sie nie wyrwie.

th

właściwie to chwalę :)
wilinson intuition