depilator-jak szybko sie zuzywa?

1. Data: 2004-06-25 09:17:11

Temat: depilator-jak szybko sie zuzywa?
Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo mozna uzywac jednego depilatora? To znaczy, jak dlugo pesetki beda w
stanie wyrywac
wloski dokladnie? Oraz czy mozna kupic glowke z pesetkami do depilatora, czy jak
uznam, ze pesetki
sie zuzyly, to musze kupowac caly depilator? Dzieki za wszelkie podpowiedzi :)
_ ___
Magdalena 'Sucha' Suchan #_~`--'__ `==-,
e-mail:e...@o...pl \.\. `#.,//
Tel.606 992 910 ,_\_\ ## #\
Gadu-Gadu:4430487 `__.__ `####\
DS-1 pok.302B ~~\ ,###'~

1. Data: 2004-06-25 09:19:35

Temat: Re: depilator-jak szybko sie zuzywa?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m wrote:
> Jak dlugo mozna uzywac jednego depilatora? To znaczy, jak dlugo pesetki beda w
stanie wyrywac
> wloski dokladnie?

Ja mam moj depilator od ca. 3 lat (uzywany regularnie, choc
niekoniecznie *bardzo* czesto, bo chodze tez na wosk, a wloski mi bardzo
powoli odrastaja) - zadnzch sladow zuzycia nie ma, dziala jak nowy.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

1. Data: 2004-06-25 12:03:53

Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dokladnie, jak długo, ale ja swojego uzywam juz ponad 3 lata
(jednego i tego samego) i poki co nie mam z nim zadnych klopotów, a pensetki
jak hulały, tak hulają. Nadal "drą" do zera :)

Caluski w gladka nozke:P

1. Data: 2004-06-25 15:31:27

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Dunia, a któżby!) wyklepał:

> [...]
> niekoniecznie *bardzo* czesto, bo chodze tez na wosk, a wloski mi bardzo
> powoli odrastaja) - zadnzch sladow zuzycia nie ma, dziala jak nowy.

A ja już się miałam chwalić, że używam od lat 5 i wszystko jest cacy,
ale się zaczęłam nad tym zastanawiać... Ostatnio zauważyłam, że po
goleniu zostają mi na nogach czarne kropki, tak jakby cebulki,
próbowałam się nawilżać, bo myślałam, że to podobnie jak wrastające, ale
teraz przyszło mi do głowy, że to może jednak mój philip się postarzał?
Jak myślicie, winna skóra, czy depilator?

M.

1. Data: 2004-06-29 20:10:43

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dlugo mozna uzywac jednego depilatora? To znaczy, jak dlugo
pesetki beda w stanie wyrywac
> wloski dokladnie?

mój philips ma prawie 7 lat i nadal jest OK.

Pomocy..slonce,plamki i witaminy ?
PCA Moisturising Cream, Nu Skin
kostium ka;pielowy
coś o odchudzaniu