depilator na wosk -gdzie można kupić?

1. Data: 2003-01-22 22:15:40

Temat: depilator na wosk -gdzie można kupić?
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od długiego czasu chcę kupić depilator na wosk Starpil 2000 ,czy może znacie
hurtownię lub sklep kosmetyczny , gdzie sprzedają taki sprzęt do depilacji?
Moja kosmetyczka posługuje się nim, ale oczywiście nie jest jej na rękę
informować , gdzie to kupiła. Rozumiem, że nie chce stracić klientki, a ja
nadal poszukuję.
Będę wdzięczna za pomoc.
Monika
woj.mazowieckie.

1. Data: 2003-01-23 16:05:29

Temat: Re: depilator na wosk -gdzie można kupić?
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od długiego czasu chcę kupić depilator na wosk

Znalazlam na sieci http://www.pcsb.pl/index.html?target=p_21294.html&la
ng=pl
Mozesz tam kupic cos takieg, cena bardzo przystepna.
Ale w zamian chcialabym wiedziec jak sie tego uzywa. jak juz naloze wosk za
pomoca tego urzadzenia, to czyma mam go zerwac?
I czy jest to skuteczne?
pozdrawiam
A.

1. Data: 2003-01-23 16:09:51

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
za
> pomoca tego urzadzenia, to czyma mam go zerwac?

Buuu a ja nie moge odczytac tego linku :((( No i tez bym chciała coś
wiedzieć o tym depilatorze bo kasyczny to tragedia , ale jakoś trzeba
walczyc .
Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-01-23 19:45:26

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja kosmetyczka też uzywa czegoś podobnego i wygląda to tak że najpierw
smaruje mi ciałko woskiem który znajduje się w tym urządzeniu a potem
plastrami zrywa i po krzyku , ale sama bym sobie tego nie zrobiła , nie
lubię zadawać sobie cierpień :-)

ASia

1. Data: 2003-01-23 20:17:18

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

artilla:
> pomoca tego urzadzenia, to czyma mam go zerwac?
> I czy jest to skuteczne?

kosmetyczka zrywa przylepiajac na wosk takie sztywne materialowe
paski. w zestawach 'domowych' z woskiem veet takei byly, pewnie mozna
jakos samemu oddzielnie kupic...

dri

kupilam ziaje na cellulit
Oczyszczanie twarzy