depilatory

1. Data: 2004-11-10 23:15:40

Temat: depilatory
Od: "mlodyzig" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtam wszystkich grupowiczów.
Mam pytanie??
Chcem kupić swojej dziewczynie na prezent depilator, ale kompletnie się nie
znam na depilatorach:( jakiej firmy są dobre jakie modele są godne uwagi??

Za rady z góry pardzo serdecznie dziekuję

Pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2004-11-11 09:14:19

Temat: Re: depilatory
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcem kupić swojej dziewczynie na prezent depilator, jakiej firmy są
dobre
raczej Philips, niż Braun

1. Data: 2004-11-11 10:10:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy, sącząc kawkę, wyklepał:

> dobre
> raczej Philips, niż Braun

Ja mam Philipsa i nie polecam. Zamiast wyrywać włoski, ucina je tuż przy
skórze. Włoski odrastają bardzo szybko i nawet po najdokładniejszej
depilacji muszę jeszcze raz po depilatorze poprawiać zwykłą golarką, bo
nogi są dalekie od gładkości. Wyrzucone pieniądze (120 zł), znacznie lepszy
efekt daje zwykła maszynka. Włosy trzeba depilować równie często, co
depilatorem.
Mam Philips Satinelle.

Krusz.
rozczarowana
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-11 10:14:20

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam Philips Satinelle.
hmm, ja też. mam model sprzed 10 lat. stale jest świetny. może z czasem
Philips zaczął robić produkty o gorszej jakości?

1. Data: 2004-11-11 11:03:48

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Nov 2004 11:14:20 +0100, in pl.rec.uroda "justy"
<j...@g...pl> wrote in <cmve22$scc$1@inews.gazeta.pl>:

>hmm, ja też. mam model sprzed 10 lat. stale jest świetny. może z czasem
>Philips zaczął robić produkty o gorszej jakości?

też bym tak zgadywała. mój Philips Satinelle sprzed 11 chyba lat wciąż
działa świetnie.

1. Data: 2004-11-11 11:08:35

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):

> hmm, ja też. mam model sprzed 10 lat. stale jest świetny. może z czasem
> Philips zaczął robić produkty o gorszej jakości?

Wszystko zależy od indywidualnych czynników. Też mam satinelle sprzed
10, no może 8 lat... Kosztował mnie wtedy kupę kasy, bo prawie 300 zł,
które uważam za wyrzucone w błoto...
Dokładnie tak jak napisała Kruszyna urywa włoski, nóg od niego nigdy nie
miałam idealnie gładkich, ale byłam twarda jeśli już kupiłam to używałam
przez kilka lat... Niestety z moją tendencją do wrastania włosów uważam
to za ogromny błąd. Nogi miałam całe w bliznach. Zaprzestałam jakiś rok
temu i juz moje nogi zaczynają wyglądać w miarę ładnie, blizny powolutku
bo powolutku ale się goją :)
Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-11-11 11:27:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy, sącząc kawkę, wyklepał:

> hmm, ja też. mam model sprzed 10 lat. stale jest świetny. może z czasem
> Philips zaczął robić produkty o gorszej jakości?

Ja mój kupiłam 3 lata temu. Może jest tak, jak mówisz? W każdym razie bardzo
żałuję, że go kupiłam.

Krusz.
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-11 12:41:32

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> też bym tak zgadywała. mój Philips Satinelle sprzed 11 chyba lat wciąż
> działa świetnie.

/me sie pod tym podpisze.

BA

1. Data: 2004-11-11 12:55:30

Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mój kupiłam 3 lata temu. Może jest tak, jak mówisz? W każdym razie
bardzo
> żałuję, że go kupiłam.
>
> Krusz.

Zgadzam sie zupelnie, tez mam philips satinelle, kupiony jakies pol roku
temu :(
Moze i komus wyrywa wloski, mi nie, a jak juz zdarzy mu sie wyrwac, to potem
wrastaja... depilowalam nim nogi pare razy
ale potem porobily mi sie male czerwone krostki od wrastajacych wloskow..
fakt faktem reszta jest teraz tak slaba, ze ich nie widac
ale i tak nie polecam.

pozdrawiam
monis

1. Data: 2004-11-11 12:59:04

Od: "Ag[N]atka" <n...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lepszy
> efekt daje zwykła maszynka. Włosy trzeba depilować równie często, co

Posiadam Braun Silk-epil i jestem zadowolona; uzywam pare lat, wyrywa wlosy
z cebulkami, gole raz na dwa tygodnie, dosyc dokladnie, nic mi nie wrasta
(chociaz to chyba nie zasluga depilatora ;P ). Jedyny minus, ze moj model
nie ma trymera, a wiem, ze bardzo by sie przydal...

Pozdrawiam,
Ag[N]atka

---

nowe kremy Yves Rocher
gdzie w Częstochowie Clinique?
Szukam konsultantki Oriflame z Warszawy...
@ @ @ @ NATURALNE FEROMONY DLA MLODYCH KOBIET @ @ @ @ @
---== LECZENIE CERY ULTRA-DZWIEKAM !!!!!!!!!===---