dercos

1. Data: 2003-10-24 10:30:39

Temat: dercos
Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy te ampułki sa do dostania w aptece (mowie o tych przeciwko
wypadaniu włosów) i pytanie najważniejsze ile kosztują??

Kamila

1. Data: 2003-10-24 12:20:51

Temat: Re: dercos
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> a czy te ampułki sa do dostania w aptece (mowie o tych przeciwko
> wypadaniu włosów) i pytanie najważniejsze ile kosztują??

Sa dostepne ja zaplacilam 168 zl. Ale trzeba zuzyc dwa opakowania by dalo
efekty, jesli zuzyjesz jedno i zaprzestaniesz kuracji to nic to Ci nie da..
poza tym nalezy tez uzywac tego samego szmaponu, ktory kosztuje 38zl.
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-24 13:31:31

Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> a czy te ampułki sa do dostania w aptece (mowie o tych przeciwko
> wypadaniu włosów) i pytanie najważniejsze ile kosztują??
>
> Kamila

moje opakowaie promocyjne 12 +12 ampulek gratis kosztowało 139 zł .

1. Data: 2003-10-24 17:27:40

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa dostepne ja zaplacilam 168 zl.
kurcze, przepłaciłaś :(

[Avon] Intensywna kuracja do rak i moja konsternacja...
[szukam] bikini
RE: krawiec w wwie
cienie do powiek
Narty na lodowcu