dereń białobrzegowy

1. Data: 2004-11-04 09:58:39

Temat: dereń białobrzegowy
Od: "Jendrek" <y...@p...wyp.com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję takich krzewów w Trójmieście.
Gdzie mogę coś takiego dostać?
Takie miejsca jak Okaz, Justyna, OBI nie mają.
Czy w razie sukcesu mogę go jeszcze posadzić, czy już jest za późno?

Jendrek

2. Data: 2004-11-04 10:01:36

Temat: Re: dereń białobrzegowy - suplement
Od: "Jendrek" <y...@p...wyp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję takich krzewów w Trójmieście.

Dodałbym jeszcze, że marzyłyby mi się większe okazy. Niby JAGRA sprzedaje
wysyłkowo, ale sadzonki ok. 20 cm, ja chciałbym ze dwa razy większe. Mam
szansę?

Jendrek

3. Data: 2004-11-04 11:41:28

Temat: Re: dereń białobrzegowy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jendrek" <y...@p...wyp.com> napisał w wiadomości
> Poszukuję takich krzewów w Trójmieście.
> Gdzie mogę coś takiego dostać?
> Takie miejsca jak Okaz, Justyna, OBI nie mają.
> Czy w razie sukcesu mogę go jeszcze posadzić, czy już jest za późno?

W Centrum Ogrodniczym na Kartuskiej (zapomiałam nazwy) koło Auchan szukałeś?
Tam może być. Ogólnie krzew do dostania...W razie sukcesu możesz sadzić :)

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-11-04 12:31:15

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukac trzeba w centrach ogrodniczych albo sobie ukorzenic, derenie sa
latwe.
Dendron - Kokoszki, ul Cementowa
EKOLAS - Kartuska 1km przed obwodnica
GREENEX - kolo cmentarza Srebrzysko (to sa te tansze)
Justyna, OBI czy OKAZ sa znacznie drozsze.
Teraz jest juz po sezonie jesiennym, rzaczej trzeba poszukiwac wiosna.
Antoni Konitz z Gdanska

5. Data: 2004-11-04 22:07:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jendrek" <y...@p...wyp.com> wrote:

> Poszukuję takich krzewów w Trójmieście.

Że się tak zapytam: a co to jest dereń białobrzegowy?

C. controversa 'Variegata'?
C. mas 'Variegata'?
C. alba 'Sibirica Variegata'?
C. alba 'Variegata'?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Straszna rzecz się zdarzyła przy chrzcie:
Rodzic--gamoń krzyk wydał: ,,Niechż' cię!...''

6. Data: 2004-11-05 11:39:06

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko schrieb:

> Że się tak zapytam: a co to jest dereń białobrzegowy?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
To ja tez sie zapytam,raz jeszcze, bo czas nagli: bedziesz w stanie?

z powazaniem,

I.

7. Data: 2004-11-05 11:39:32

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-11-05 13:53:30

Od: "Jendrek" <y...@p...wyp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Że się tak zapytam: a co to jest dereń białobrzegowy?

Przepraszam za skrót myślowy. Poszukiwany winowajca to dereń biały odmiana
białobrzegowa - Cornus alba Elegantissima (argenteo-marginata,variegata).

Jendrek

9. Data: 2004-11-05 16:34:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec <i...@t...de> wrote:

> To ja tez sie zapytam,raz jeszcze, bo czas nagli: bedziesz w stanie?

Zaraz sobie jakieś piffo wyjmę z lodówki, to pewnie będę :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Szaradzista z miasteczka Rogalin
Rozpowszechniał teorię, że palin-

10. Data: 2004-11-05 16:35:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jendrek" <y...@p...wyp.com> wrote:

> Przepraszam za skrót myślowy. Poszukiwany winowajca to dereń biały
> odmiana białobrzegowa - Cornus alba Elegantissima
> (argenteo-marginata,variegata).

Jak nie znajdziesz, to sadzonkę sobie zrób, zima to dobra pora na
rozmnażanie C. alba. Rosną naprawdę szybko :).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien ksiądz z zamku Książ
Spowodował tysiąc ciąż.

Książka dla winogroniarzy i nie tylko
Na Wieden!
Cytat dla Michala M.
Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień .
zarośnięta działka