derenowscy

31. Data: 2009-09-18 10:16:43

Temat: Re: derenowscy - kluc czy rozgniatac
Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Sep 2009, Kresowiec wrote:

> Moge tez poczekac i pozniej wyslac. W rozmnazaniu nabralem takiej wprawy, ze
> w tym roku tak dla jaj zaczalem oczkowac nawet derenie z ulicy. Np.
> zaoczkowalem derenia z przedszkola do ktorego chodzili moi synowie. Deren
> zostal ostro przyciety wiosna wiec pobrane zrazy byly duze a oczka pieknie
> wyrosniete. Na 20 oczek przyjely sie wszystkie. Szkoda, ze takiego wyniku nie
> mam przy tych szlachetniejszych odmianach.
>
> Irek

Witaj,

mam pytanie czy usuwasz to drewienko które wycinasz wraz z oczkiem?
A może wycinasz cieniutkie oczko bez drewienka?

D.P.

32. Data: 2009-09-22 11:51:43

Temat: Re: derenowscy
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, skąd się wzięła maniera i mit przemrożonych owoców - ja
> słyszałem
> tylko o jarzębinie.

i rokitniku. Zapewne chodzi o to, zeby rozluznic owoc, dajac lepszy dostep
spirytusowi. a takze zakonserwowac owoc do czasu zrobienia z niego nalewki.

pozdrawiam
pluton

33. Data: 2009-09-22 11:53:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pluton" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> i rokitniku. Zapewne chodzi o to, zeby rozluznic owoc, dajac lepszy dostep
> spirytusowi. a takze zakonserwowac owoc do czasu zrobienia z niego
> [...]

Lepsze scukrzenie.i usunięcie goryczki.

trutki na szerszenie i osy
przesadzenie orzecha wloskiego
Sposób na krety