Re: derenowscy

1. Data: 2009-09-16 20:34:54

Temat: Re: derenowscy
Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2009-09-16 22:05:21

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Ktoś"" <j...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
(...)
.Nalewka musi stać co najmniej 6 miesięcy.

Ja mam cierpliwość do nalewek i może u mnie dojrzewać więcej niż 6 m-cy.

Pozdrawiam Krycha.

3. Data: 2009-09-17 10:31:14

Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krycha napisał:

> [...]
> .Nalewka musi stać co najmniej 6 miesięcy.
>
> Ja mam cierpliwość do nalewek i może u mnie dojrzewać więcej niż 6 m-cy.

6 miesięcy, to za krótko, rok to absolutne minimum, choć staram się tak
4-5 latek :)

pozdrawiam
rafał

4. Data: 2009-09-17 12:49:35

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam cierpliwość do nalewek i może u mnie dojrzewać więcej niż 6 m-cy.
>
> Pozdrawiam Krycha.

Fachowcy powiadają że dereniówka jest dobra do wypicia dopiero jak następny
dereń dojrzeje. Czyli trzeba na rok zakopać gdzieś w ciemnej piwnicy :-(.

Pozdrawiam z zalanym dereniem do następnego roku :-( - Jagoda

5. Data: 2009-09-17 21:34:54

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
(...)

> 6 miesięcy, to za krótko, rok to absolutne minimum, choć staram się tak
> 4-5 latek :)
>
> pozdrawiam
> rafał

Dłużej jak 2 lata, trzymać dereniówkę,to może już być kłopot.
Po tym czasie mogłabym zapomnieć tak skutecznie gdzie ją schowałam,
że dopiero po mojej śmierci znaleźliby następcy, sprzątając dokładnie
mieszkanie
albo wynosząc meble :-)

Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2009-09-22 11:53:03

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 6 miesięcy, to za krótko, rok to absolutne minimum, choć staram się tak
> 4-5 latek :)

Nie wszyztkie nalewki zyskuja podczas lezakowania. Niektore wrecz traca.
Ale to rzadkosc.

pozdrawiam
pluton

derenowscy